Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

31 Αυγούστου 2011

"Να κατακτήσουμε το 7ο"

O Ντέιβιντ Λόγκαν, δήλωσε πως ήρθε στον Παναθηναϊκό γιατί θέλει να κερδίσει τίτλους. Ο Παναθηναϊκός μπορεί να κερδίσει το 7ο Ευρωπαϊκό.


"Όταν ο Παναθηναϊκός έδειξε ενδιαφέρον για εμένα είχα ακόμα συμβόλαιο αλλά ευτυχώς κατάφερα να μείνω ελεύθερος και ήταν μία πολύ καλή επιλογή για εμένα να έρθω στην κορυφαία ομάδα, ήταν μεγάλο βήμα ανόδου για την καριέρα μου. Δεν ήθελε σκέψη η απόφασή μου", δήλωσε αρχικά στο sportaction.gr.

Υπήρχαν άλλες ομάδες που να ενδιαφέρθηκαν για την απόκτησή σου;
Σαφώς και υπήρχαν αλλά ήταν εναλλακτικές. Περίμεναν να δουν αν θα έμενα ελεύθερος αλλά ήταν… τρίτες επιλογές.

Μπορεί ο ΠΑΟ να κατακτήσει το 7ο ευρωπαϊκό;
Στόχος όλων μας είναι να πάρουμε όλους τους τίτλους. Πέρυσι στην Ευρώπη η ομάδα ήταν από τις κορυφαίες ομάδες αλλά όχι το απόλυτο φαβορί. Φέτος θέλουμε να ξεκινάμε τα παιχνίδια ως το απόλυτο φαβορί και να εντυπωσιάζουμε τους πάντες με το παιχνίδι μας ώστε να είμαστε back to back champions, στην Euroleague.

Ποια είναι η γνώμη σου για τον Ομπράντοβιτς;
Έχω ακούσει τα καλύτερα, έχει κερδίσει πάρα πολλούς τίτλους και είναι ο ΦΙλ Τζάκσον της Ευρώπης. Θέλω πολύ να τον γνωρίσω από κοντά και να μιλήσουμε, είμαι πολύ τυχερός που θα είναι προπονητής μου και είμαι βέβαιος ότι θα μάθω πολλά από αυτόν. Είναι πρόκληση πάντως να είσαι σε ομάδα τόσο υψηλού επιπέδου.
Ο Ολυμπιακός είναι ο αιώνιος αντίπαλος και προσπαθεί να πάρει το πρωτάθλημα εδώ και χρόνια. Τι γνωρίζεις για την αντιπαλότητα των δύο ομάδων;
Γνωρίζω και μου έχουν πει πολλά για την τεράστιο ανταγωνισμό που υπάρχει ανάμεσα στις δύο ομάδες. Είναι τα πιο σημαντικά παιχνίδια της χρονιάς και θα είναι μία μεγάλη μάχη μεταξύ μας. Πρέπει να κάνουμε τους οπαδούς και τη διοίκηση χαρούμενους κερδίζοντας αυτά τα παιχνίδια. Είναι πολύ σημαντικό για τον κόσμο, λόγω του ανταγωνισμού που υπάρχει.

Τι ξέρεις για τους οπαδούς της ομάδας;
Είναι εκπληκτικοί οπαδοί. Γνώρισα μερικούς στο αεροδρόμιο και μου μιλάνε όπου με πετύχουν. Είναι πολύ σημαντικό να σου δείχνουν ότι σε στηρίζουν και να σε υποδέχονται τόσο ζεστά σε ένα νέο περιβάλλον.

Τι γνωρίζεις για την οικογένεια Γιαννακόπουλου; 
Δεν τους έχω γνωρίσει ακόμα από κοντά αλλά γνωρίζω ότι έχουν τον Παναθηναϊκό εδώ και πολλά χρόνια, αγαπάνε πολύ την ομάδα και το μπάσκετ, έχουν δώσει πολλά χρήματα και έχουν κερδίσει πολλούς τίτλους, κάνοντάς την τοπ ομάδα.

Για το πρωτάθλημα πιστεύεις ότι θα το πάρει η ομάδα;
Ερχόμαστε από μία πολύ επιτυχημένη χρονιά και στόχος όλων είναι να την επαναλάβουμε. Για αυτό ήρθα άλλωστε. Για να πάρω τίτλους. Θέλω πολύ να κατακτήσω το πρωτάθλημα αλλά πιο πολύ από όλα θέλω να κατακτήσω ένα ευρωπαϊκό τίτλο πριν το τέλος της καριέρας μου.

Ποιους παίκτες της ομάδας γνωρίζεις πιο καλά; 
Μίλησα με τον Μπατίστ πριν υπογράψω και τον Σάτο αλλά δεν γνωρίζω προσωπικά τους υπόλοιπους. Απλά τους έχω αντιμετωπίσει στο γήπεδο και χαίρομαι που δεν θα τους έχω αντιπάλους, αλλά συμπαίκτες! 

Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!