Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

9 Ιουνίου 2011

"Στόχος μου να ξεπεράσουμε τα τρόπαια της Ρεαλ!"

Να περάσει τα 8 ευρωπαϊκά τρόπαια της Ρεάλ θέλει ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μιλώντας στην εφημερίδα "η ΠΡΑΣΙΝΗ". Ο μεγαλύτερος προπονητής στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ τόνισε επίσης πως "Παναθηναϊκός χωρίς τους Γιαννακόπουλους δεν υπάρχει".


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:


Για το όνειρό του με τον Παναθηναϊκό: «Το όνειρο μου είναι να περάσουμε τη Ρεάλ Μαδρίτης και είμαι πανέτοιμος να το κάνω πραγματικότητα. Το όνειρό μου είναι να κάνουμε τον Παναθηναϊκό την καλύτερη ομάδα της Ευρώπης, σε όλη την ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Αυτό είναι το όνειρό μου. Γι αυτό δουλεύω και αυτό περιμένω να ζήσω. Το 1999 ήρθα στην Ελλάδα και ο Παναθηναϊκός είχε ένα ευρωπαϊκό. Σήμερα, 12 χρόνια αργότερα ο Παναθηναϊκός έχει έξι. Τότε η Ρεάλ είχε οκτώ και ήταν πρώτη. Τώρα εμείς και η ΤΣΣΚΑ έχουμε έξι και έχουμε φτάσει πολύ κοντά στην Ρεάλ. Από την μεριά μου αυτή είναι η επιθυμία μου. Να περάσουμε και την Ρεάλ. Αυτό είναι το όνειρό μου και είμαι πανέτοιμος να το κάνω πραγματικότητα».

Για το αν μπορεί ο στόχος του να γίνει πραγματικότητα: «Να πιστεύουμε στους εαυτούς μας. Να δουλεύουμε σκληρά σε κάθε προπόνηση και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι, όπως γίνεται τα τελευταία 12 χρόνια και να έχουμε πάντα ομαδικό πνεύμα σε ότι και αν κάνουμε. Αυτός είναι ο τρόπος μας».

Για την πρόθεση των Παύλου και Θανάση Γιαννακόπουλου να αποχωρήσουν από τον Παναθηναϊκό:«Πρέπει να δούμε τι θα κάνουν, γιατί χωρίς αυτούς αυτός ο Παναθηναϊκός δεν μπορεί να υπάρξει. Είμαστε όλοι εδώ εξαιτίας αυτών. Για μία ακόμη φορά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας έχουν δώσει την ευκαιρία να δουλέψουμε στην ομάδα και με τον τρόπο που θέλουμε. Και τα αποτελέσματα είναι εδώ. Έχουμε πάει σε 27 τελικούς κι έχουμε πάρει 22 τίτλους, όλοι μαζί, μέσα σε 12 χρόνια. Είμαστε μία οικογένεια».

Για τα συμβόλαια Φώτση, Τσαρτσαρή και Περπέρογλου που λήγουν: «Χωρίς την παραμικρή δεύτερη σκέψη θα πρέπει να μείνουν και οι τρεις. Θα πρέπει να κάνουν καινούρια συμβόλαια και τέλος. Είμαι ξεκάθαρος».

Για τα επεισόδια στον τελευταίο τελικό του πρωταθλήματος: «Έχω πει πολλές φορές πως με τη βοήθεια των οπαδών μας μπορούμε να πετύχουμε τα πάντα. Θα πρέπει όμως κι αυτοί από τη μεριά τους να απομονώσουν αυτούς τους 50-100 που κάνουν όλα αυτά τα επεισόδια και το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν προβλήματα στην ομάδα. Πάντα προστατεύω τους πραγματικούς φιλάθλους. Τους χούλιγκαν ποτέ!».