Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

27 Ιουνίου 2011

"Δεν έχω σχέση με τα στοιχήματα και τον τζόγο"


Ο Νικόλας Πατέρας παρενέβη τηλεφωνικά στην εκπομπή "Δίκη" καθ υποστήριξε πως ο ίδιος δεν έχει καμία σχέση με την έρευνα για τα στημένα παιχνίδια και τα όσα διαδραματίζονται ενώ υποστήριξε πως οι συζητήσεις του με τον Μάκη Ψωμιάδη είναι... καφενειακές.

Ο Νικόλας Πατέρας όπως είχε προαναγγείλει παρενέβη στην εκπομπή "Δίκη" στο Blue SKY και μίλησε για τα όσα διαδραματίζονται το τελευταίο διάστημα με το σκάνδαλο των στημένων αγώνων. Ο πρώην πρόεδρος του Παναθηναϊκού υποστήριξε πως δεν γνώριζε για την έρευνα και δεν έχει καμία σχέση με τον τζόγο ενώ αναφέρθηκε και στις συνομιλίες που είχε με τον Μάκη Ψώμιαδη χαρακτηρίζοντας τες ως... καφενειακές.
Γράφτηκε ότι ήσασταν στο Λονδίνο;
"Καταρχήν είχα πάει στο Λονδίνο για μια οικογενειακή υποχρέωση. Είναι προφανές από τις συνομιλίες ότι δεν έχω σχέση με τα στοιχήματα και τον τζόγο και επίσης κάποιες από αυτές δεν αφορούν το πρόσωπο μου αλλά κάποιων άλλον".
Θέλετε να μας πείτε ποιον;
"Όχι γιατί δεν είμαι σίγουρος αν είναι ο πρόεδρος η ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας που ξέρετε".
Ήσασταν πρόεδρος του Παναθηναϊκού εκείνο το διάστημα;
"Από ότι έχω διαβάσει από την δικογραφία οι έρευνες έγιναν από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο του 2011 και οι συζητήσεις είναι κάθε εβδομάδα σχετικά με το ποια ομάδα κέρδισε ποια έχασε. Είναι μια καφενειακή συζήτηση. Δεν είναι συζητήσεις που έχουν να κάνουνε με στοίχημα και τζόγο. Θα ήθελα να σας το εξής. Η δικαστική έρευνα τρέχει και δεν πρέπει να λέμε διάφορα. Έχω  απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη και στα αποτελέσματα της έρευνας". 
Υπάρχει διάλογος δικό σας με τον κ. Ψωμιάδη που μιλάτε για λουλούδια στον κ. Πιλάβιο και ακούγεται κάπως ως απειλή;
"Όχι δεν είναι έτσι. Δεν λέω ότι θα στείλω εγώ αλλά μου ζητάει ο Μάκης την διεύθυνση και απαντάω ότι του έχω στείλει λουλούδια με έναν φύλακα μου. Και μου λέει θα του στείλω και εγώ λουλούδια. Σε κάποια γιορτή η γενέθλια σαν πρόεδρος του Παναθηναϊκού και όταν ήταν πρόεδρος της ΕΠΟ του έστειλα στο σπίτι του λουλούδια". 
Δεν υπάρχει δηλαδή κάποια απειλή σε αυτό;
"Νομίζω ότι είναι καθαρό, ξεκάθαρο ότι όταν κάνω αυτή τη συζήτηση σημαίνει ότι μιλάμε για λουλούδια".
Υπάρχει και ένας ακόμη διάλογος σας που μιλάτε για τον Αμπάρκιολη. Και σας εμπλέκει στο όλο θέμα, πιστεύεται ότι κάποιοι θέλουν να σας εμπλέξουν;
"Αυτό δεν το καταλαβαίνω αυτή η έρευνα δεν έχει να κάνει με μένα. Αλλά έχει να κάνει με τα στοιχήματα, την ΟΥΕΦΑ, τον τζόγο, πράγματα που ασχολείται η ελληνική δικαιοσύνη, έχουν έρθει και οι απεσταλμένοι της ΟΥΕΦΑ από ότι γνωρίζω πριν από λίγους μήνες. Η έρευνα γίνεται εδώ και χρόνια βάσει στοιχείων που υπάρχουν. Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι θέλουν να χρεώσουν πράγματα σε μένα".
Ο κ. Μπέος μίλησε με πολύ άσχημα λόγια για εσάς;
"Με τον κ. Μπέο είχαμε μια διαμάχη σε ένα συμβούλιο και έκτοτε δεν έχω ξανασχολήθει. Έχω κάνει μήνυση εναντίων του και δεν έχω λόγω να ασχοληθώ. Ουδεμία σχέση έχω με την έρευνα. Δεν γνώριζα ότι υπάρχει αυτή η έρευνα και όσα λέει ο κ. Μπέος είναι της φαντασίας του".
Καλή σχέση με τον κ. Μαρινλα

"Δεν νομίζω ότι χάλασε μόνο από το ποδόσφαιρο. Μπήκαν κάποιοι καλοθελητές και ήθελαν να χαλάσουν τη σχέση των προέδρων των δύο ομάδων. Δεν έχω τίποτα προσωπικό. Εκτιμώ τη φιλία με τον κ. Μαρινάκη. Μάλιστα, σε μια συνομιλία όταν με ρωτάει ο Μάκης λέω ότι κατά τη γνώμη μου δεν έχει καμία σχέση με όσα γίνονται».
Κλείνοντας επανέλαβε ότι δεν εμπλέκεται σε αυτήν την υπόθεση: «Δεν έχω σχέση με τον τζόγο και στοιχηματικά που ψάχνει η έρευνα. Δεν έχω παίξει ούτε ΠΡΟΠΟ".