Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

28 Ιουνίου 2011

θα ήταν υπέροχο να αγωνιστώ στη Λάτσιο!

Μεγάλη συνέντευξη στην "Corriere dello Sport", παραχώρησε ο Τζιμπρίλ Σισέ.

Αναλυτικά:

- Οι φίλαθλοι της Λάτσιο ονειρεύονται να φωνάξουν το όνομά σας. Ονειρεύονται τα τρία τέρματα που πετύχατε κόντρα στην Ρόμα στα παιχνίδια του Γιουρόπα Λιγκ.

"Όταν έβαλα αυτά τα γκολ ήμουν παίκτης του Παναθηναϊκού. Ξέρω ότι αυτά τα τέρματα που σημείωσα άρεσαν στους οπαδούς της Λάτσιο επειδή ήταν κόντρα στο μεγάλο τους αντίπαλο την Ρόμα. Είμαι ενήμερος για αυτό το μεγάλο ντέρμπι. Είμαι ένας παίκτης που δίνει τα πάντα και μου αρέσουν αυτές οι προκλήσεις. Θα μου άρεσε να κάνω ευτυχισμένους τους φιλάθλους της Λάτσιο"

- Σισέ και Κλόζε θα συνέθεταν ένα απίστευτο δίδυμο;

"Θα ήταν απίστευτο το να παίξω μαζί του, αλλά δεν είναι μόνο ο Κλόζε στη Λάτσιο. Υπάρχει και ο Μάουρο Ζάρατε. Είναι και οι δύο Πρωταθλητές"

- Είσαι κοντά στη μεταγραφή σου στη Λάτσιο;

"Είμαι σε επικοινωνία με τον μάνατζέρ μου. Ελπίζω να έχω κάποια νέα σύντομα"

- Αρκετοί λένε ότι ο Τζιμπρίλ Σισέ δεν θα ερχόταν στην Ιταλία και την Λάτσιο;

"Δεν είναι αλήθεια ότι δεν θέλω να έρθω στην Ιταλία. Η Λάτσιο είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος, διεθνούς εμβέλειας. Η Ιταλία, η Λάτσιο, το Καμπιονάτο με εξιτάρουν αρκετά".

- Σισέ και Λάτσιο, ένας επιτυχημένος γάμος;

"Η Λάτσιο είναι ένας κορυφαίος σύλλογος. Θα ήταν υπέροχο εάν αγωνιζόμουν σε ένα Σύλλογο που πρωταγωνιστεί τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στην Ευρώπη".

- Νιώθεις έτοιμος για μια καινούρια περιπέτεια στην καριέρα σου;

"Πάντα όταν αγωνίζομαι δίνω το 100%, αυτός είμαι εγώ. Δίνω τα πάντα για την φανέλα την οποία φοράω. Έχω πολλούς στόχους να πετύχω. Πριν από κάποιο καιρό δύο σοβαροί τραυματισμοί με έριξαν αλλά τώρα αισθάνομαι υπέροχα και ο Παναθηναϊκός μου έδωσε το δικαίωμα να επανέλθω σε υψηλό επίπεδο σε μια δύσκολη στιγμή της καριέρας μου".

- Πως επέστρεψες μετά τους δύο σοβαρούς τραυματισμούς που είχες;

"Πάντα σκέφτομαι θετικά, πιστεύω σε μένα και αυτό είναι το σημαντικότερο. Δεν πρέπει ποτέ να παραδίνεσαι. Πρέπει να έχεις πίστη σε αυτό που κάνεις και να μην τα παρατάς"

- Οι οπαδοί στις ομάδες που έπαιξες σε λάτρεψαν. Τι ήταν όμως αυτό που πιστεύεις εσύ ότι σε έκανε αγαπητό σε αυτούς;

"Κάνω τα πάντα με πάθος. Πρέπει πάντα να δείχνεις σεβασμό στην ομάδα που παίζεις και να τα δίνεις όλα για τη νίκη. Αυτό για μένα είναι κάτι φυσιολογικό. Είμαι υπερήφανος που άφησα καλές αναμνήσεις στους οπαδούς των ομάδων που έπαιξα, είναι μια καλή αναγνώριση. Στους φιλάθλους αρέσει ο τρόπος με τον οποίο αγωνίζομαι, θέλω να κερδίζω και η αγάπη του κόσμου μου δίνει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη".

- Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις φτάνοντας στη Ρώμη;

"Η Ρώμη είναι μια πολύ όμορφη και ιστορική πόλη, θα ήταν όμορφο το να ζήσω εκεί. Ποιο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα έκανα; Θα έψαχνα ένα καλό εστιατόριο"

- Οι φίλοι της Λάτσιο σε περιμένουν στη Ρώμη και ανυπομονούν να σε αγκαλιάσουν.

"Είμαι χαρούμενος και πολύ ικανοποιημένος για αυτό. Αυτές είναι πολύ σημαντικές μέρες θα ξέρουμε κάτι σύντομα".

s
Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!