Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

7 Μαΐου 2011

Καλάθης: Ανυπομονώ να το σηκώσω με τον Παναθηναϊκό

Το ενδιαφέρον των Ελλήνων και ξένων δημοσιογράφων συγκέντρωσε ο Νικ Καλάθης χάρη στην εξαιρετική του εμφάνιση στον ημιτελικό με την Σιένα. Ο διεθνής γκαρντ μιλώντας στην ανοικτή προπόνηση του Παναθηναϊκού, αναφέρθηκε στην πρόκριση, τον τελικό, τον Ομπράντοβιτς, τους οπαδούς τους Τριφυλλιού αλλά και την Μακάμπι.

Αναφερόμενος αρχικά στην μεγάλη επιτυχία του Παναθηναϊκού με την πρόκριση στον τελικό, ο Νικ τόνισε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να αγωνιστούμε στον τελικό. Ελπίζω ότι θα παίξουμε πολύ καλά και θα είμαστε εμείς οι πρωταθλητές. Είναι ακόμη μια μεγάλη στιγμή για τον Παναθηναϊκό και ειδικά για μένα που είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε φάναιλ φορ και σε έναν τέτοιο τελικό. Είμαι ανυπόμονος να παίξω στον τελικό και να πανηγυρίσω την κατάκτηση του τροπαίου”.

Στη συνέχεια σχετικά με το παιχνίδι με την Σιένα ο ομογενής γκαρντ επισήμανε: “Θα μπορούσαμε να είχαμε παίξει καλύτερα στον ημιτελικό με την Σιένα όμως τουλάχιστον κάναμε αυτό που έπρεπε στο δεύτερο ημίχρονο και τελικά πήγαν όλα καλά. Τώρα θα έχουμε ακόμα πιο δύσκολο έργο στον τελικό με την Μακάμπι και για αυτό θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και στην άμυνα και στην επίθεση”.

Μοιραία δεν θα μπορούσε να μην ερωτηθεί και για τις τελευταίες πολύ καλές εμφανίσεις του, για τις οποίες σχολίασε: “Δεν είναι κάτι περισσότερο που κάνω τώρα. Πάντα στόχος μου είναι να βοηθάω την ομάδα μου να κερδίζει. Με βοηθούν πολύ οι συμπαίκτες μου, έχω βρεί και τον ρυθμό μου και για αυτό παίζω καλύτερα πλέον. Ελπίζω και στον τελικό να μπορέσω να βοηθήσω και να πάνε όλα καλά για μας”.

Όσο για το αν αισθάνεται περισσότερη πίεση τώρα που όλα τα... βλέμματα έχουν πέσει πάνω του, ο Καλάθης, τόνισε: “Όχι δεν αισθάνομαι καμία πίεση. Εγώ απλά συνεχίζω να κάνω όσο καλύτερα μπορώ την δουλειά μου. Έχω βρει τον ρυθμό μου, στην ομάδα με βοηθούν πολύ και για αυτό δεν αισθάνομαι πιεσμένος για κάτι. Σίγουρα από τότε που ήρθα από την Αμερική, έχω ανεβεί ένα επίπεδο όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι. Έχω μάθει τόσα πολλά πράγματα στον Παναθηναϊκό και αυτά πραγματικά με έχουν κάνει καλύτερο παίκτη”.

Σχετικά με το αν γνωρίζει ότι στο φάιναλ φορ έχουν έρθει αρκετοί σκάουτερ, οι οποίοι θα δουν και τον ίδιο, σχολίασε χαρακτηριστικά: “Δεν ξέρω κάτι και δεν με απασχολεί. Εγώ αυτή την στιγμή είμαι εδώ με τον Παναθηναϊκό για να κατακτήσουμε το τρόπαιο της Ευρωλίγκα και αυτό είναι το μόνο που με ενδιαφέρει”.

Kατόπιν όταν ρωτήθηκε για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο Νικ ανέφερε: “Προφανώς είναι ο καλύτερος προπονητής στην Ευρώπη και εγώ είμαι πολύ ενθυουσιασμένος αλλά και τυχερός που δουλεύω μαζί του”.

Πλέον η Σιένα είναι παρελθόν και ο Παναθηναϊκός στο μυαλό του έχει την Μακάμπι, για την οποία ο ομογενής γκαρντ σχολίασε: “Είναι πολύ καλή και δυνατή ομάδα. Θα πρέπει από την αρχή να ελέγξουμε τον ρυθμό του αγώνα και να πάρουμε από την αρχή τα ηνία ώστε να μην μπορέσει η Μακάμπι να κάνει το παιχνίδι της”.

Κλείνοντας δεν θα μπορούσε φυσικά να μην μιλήσει και για τον απίστευτο κόσμο του Παναθηναϊκού, για τον οποίο σχολίασε χαρακτηριστικά: “Είναι προφανές πως οι οπαδοί μας είναι οι καλύτεροι. Είναι πάντα εκεί για να μας βοηθούν και το κάνουν με τον καλύτερο τρόπο. Μας βοήθησαν πολύ στον ημιτελικό και είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα κάνουν και στον τελικό. Ελπίζω ότι στο τέλος θα πανηγυρίζουμε μαζί τους”.

Αποστολή στη Βαρκελώνη, Μίρκα Μπούρα