Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

22 Μαΐου 2011

Περήφανος στο τριφύλλι ο Σίλβα, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο παραμονής του!



Πανευτυχής και περήφανος που έχει αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό δήλωσε ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, μετά τη λήξη της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ, ενώ παραδέχτηκε πως ο Παναθηναϊκός θα είναι για πάντα στην καρδιά του. 
Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο να παραμείνει στο «τριφύλλι», ωστόσο είναι δύσκολη περίπτωση.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Βραζιλιάνου: 
«Είναι πολύ σημαντική για μας η νίκη και η πρωτιά. Είναι καλό που διεκδικούμε ακόμα και στα play-of f την πρωτιά και την έξοδο στο Τσάμπιονς Λιγκ. Σήμερα έζησα φοβερές στιγμές. Όλο το γήπεδο φώναζε το όνομα μου. Είναι στιγμές που δεν έχω ξανά ζήσει. Είμαι κολακευμένος. 

Ο Παναθηναϊκός θα είναι για πάντα στην καρδιά μου. Σήμερα πήρα δώρα από όλους και ότι και να γίνει (ακόμα και να φύγω) θα έχω τον Παναθηναϊκό στην καρδιά μου. Είμαι ευτυχισμένος και ικανοποιημένος με αυτά που έχω ζήσει. 

Όσον αφορά το συμβόλαιο μου, δεν έχω πιέσει καταστάσεις. Τίποτα δεν είναι σίγουρο».