Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

5 Μαΐου 2011

Μάριτς: "Είμαι έτοιμος για το φάιναλ φορ"

Ανυπόμονος για την δεύτερη συμμετοχή του σε φάιναλ φορ, αυτή τη φορά με την φανέλα του Παναθηναϊκού είναι ο Άλεκς Μάριτς.

Ο σεντέρ του Τριφυλλιού σε δηλώσεις του στην ανοικτή προπόνηση του Πεντάστερου σχολίασε αρχικά: "Όποια ομάδα έχει περισσότερη συγκέντρωση και την καλύτερη νοοτροπία εκείνη την ημέρα, θα κερδίσει. Ελπίζω ότι η περσινή συμμετοχή μου στο φάιναλ φορ θα με βοηθήσει φέτος. Πέρσι ήμουν "πρωτάρης", αλλά φέτος ξέρω τι να περιμένω και τι χρειάζεται. Ο Μακ Κάλεμπ είναι πρώην συμπαίκτης και καλός φίλος. Είναι πολύ ανταγωνιστικός. Πέρυσι βρεθήκαμε και οι δύο πολύ κοντά στον τελικό. Επομένως, είμαστε και οι δύο "πεινασμένοι". Αγωνιστικά, είμαι έτοιμος μετά την αποκατάστασή μου και πλέον βρίσκομαι στο επίπεδο που θα έπρεπε”.

Όσον αφορά ποιο είναι θα είναι το στοιχείο - “κλειδί” για τη νίκη με αντίπαλο την Σιένα, ο Μάριτς τόνισε: “Το κλειδί του αγώνα με την Σιένα θα είναι η συγκεντρωση, τα λάθη και τα ριμπάουντ. Η μάχη μέσα στη ρακέτα θα είναι φυσικά πολύ σκληρή. Σ'αυτά τα παιχνίδια, το σκοράρισμα μέσα στη ρακέτα είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Πρέπει να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του προπονητή μας και να είμαστε έτοιμοι να προσαρμοστούμε σε αυτές. Η εμπειρία που διαθέτουμε είναι αναμφίβολα σημαντική. Ο προπονητής μας έχει πάει σε πολλά φάιναλ φορ κι έχουμε στη σύνθεσή μας αρκετούς παίκτες με πάνω από έναν ευρωπαϊκό τίτλο. Ο Ρομέιν Σάτο μας έχει βοηθήσει όσον αφορά το σκάουτινγκ της Σιένα, αλλά αυτό είναι κάτι που αλλάζει κάθε χρόνο. Δεν μπορεί να μας τα μάθει όλα”.

Αποστολή στη Βαρκελώνη, Μίρκα Μπούρα