Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

11 Απριλίου 2011

Μίλησε για … επιστροφή ο Νιόπλιας

Μετά τη λύση της συνεργασίας του με τον Παναθηναϊκό ο Νίκος Νιόπλιας, είχε βρεθεί στο στόχαστρο πολλών ομάδων της Super League.

Ωστόσο το γεγονός ότι μέχρι τον περασμένο Δεκέμβριο πληρωνόταν από τον Παναθηναϊκό, αλλά και η ανάγκη για ψυχολογική αποφόρτιση, τον κράτησαν στην ανεργία.

Ο ίδιος μίλησε στο Onsports και αφού ξεκαθάρισε πως θα επιστρέψει στους πάγκους, τόνισε πως από επίπεδο εθνικών ομάδων τον ενδιαφέρει μόνο η ανδρών.
«Από την ημέρα που έλυσα το συμβόλαιο μου με τον Παναθηναϊκό είχα αρκετές προτάσεις να δουλέψω. Ωστόσο έβαλα τα πράγματα κάτω και αποφάσισα πως το καλύτερο για μένα θα ήταν να μείνω για λίγο καιρό μακριά από την προπονητική, προκειμένου να ηρεμίσω και να ξεκουραστώ. Ωστόσο λέω με σιγουριά πως με το νέο πρωτάθλημα θα εργαστώ και πάλι».

Ο νεαρός τεχνικός δεν θέλησε πάντως να τοποθετηθεί στο θέμα του Παναθηναϊκού, παρά αρκέστηκε να δηλώσει: «Στον Παναθηναϊκό έχω περάσει μερικά από τα καλύτερα χρόνια της ποδοσφαιρικής μου αλλά και της προπονητικής μου καριέρας. Έχω κατακτήσει με την ομάδα 8 τίτλους και πάντα θα την έχω στην καρδιά μου. Ωστόσο δεν θέλω να επεκταθώ σε περισσότερα θέματα».

Ο Κοζανίτης τεχνικός τέλος δεν παρέλειψε να σταθεί και στις Εθνικές ομάδας, αφού έχει ζήσει κάποιες πολύ όμορφες στιγμής με αυτή των ελπίδων. «Δεν θέλω να μιλάω υποθετικά αφού δεν έχω κρούση από την ΕΠΟ για να δουλέψω και πάλι σε επίπεδο Εθνικών ομάδων. Ωστόσο αυτή τη στιγμή δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο χωρίς να το αποκλείω φυσικά για το μέλλον. Ωστόσο θα με ενδιέφερε μελλοντικά και υπό προϋποθέσεις, ο πάγκος της Εθνικής ανδρών».

πηγη:onsports

Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας κάντε κλικ σε μια διαφήμιση