Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

19 Απριλίου 2011

«Μετωπική» Βασσάρα – Βοργιά

Ο Βασσάρας τοποθετήθηκε για το θέμα που προέκυψε με τη σύζυγό του και τη σχέση της με την ΕΠΟ, ο Βοργιάς συνέχισε την επίθεσή του και ο αρχιδιαιτητής με νέα του παρέμβαση αντεπιτέθηκε στον Βοργιά.


Ο Κ. Βασάρας τοποθετήθηκε δημόσια για τη σύζυγό του και για όσα ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες. Ο Σ.Βοργιάς είχε τονίσει ότι τα αρχικά της γνωστής υπαλλήλου είναι «Δ.Β» και αντιστοιχούν στο όνομα Δέσποινα Βασάρα, συζύγου του Κύρου Βασσάρα.

Ο επικεφαλής της ΔΑΔ/ΕΠΟ, μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό FM100, και πιο συγκεκριμένα στην εκπομπή του Κυριάκου Θωμαΐδη για το ρόλο της, υπογραμμίζοντας:

«Είναι δυνατόν; Nα πουν ονόματα και να δούμε πως μπορούν να αποδειχθούν. Δεν είναι μεμπτό που η σύζυγός μου δουλεύει στην ΕΠΟ. Προσπαθούν να ποινικοποιήσουν τη σχέση. Η σύζυγός μου εκπροσωπεί την ΕΠΟ στο εξωτερικό για τις διεθνείς σχέσεις. Για να μιλήσει με διαιτητή πρέπει να έρθει έγγραφο από το εξωτερικό. Οποιαδήποτε ανάμειξή της έχει σχέση με τη διεθνή διαιτησία».

Ενώ για τον Σ. Βοργιά δήλωσε: «Δεν μπορεί ο Βοργιάς να αφήνει υπονοούμενα. Βρίσκει έδαφος και το κάνει. Του έχω κάνει μήνυση. Ποιος μπορεί να λασπώσει τη δική μου πορεία που δεν έχει ψεγάδι;»

Επίσης, ο Βασσάρας τοποθετήθηκε για τη σχέση του με τον Γ. Δαλούκα: «Είμαι κουμπάρος σε πολλά παιδιά διαιτητών. Είμαι κουμπάρος και με τον Δαλούκα, αλλά δεν έχω σχέση με τις επιλογές και τις πράξεις κανενός. Μετά από όσα ακούγονται είμαι επιφυλακτικός και έχω κρατήσει αποστάσεις».

Και επεσήμανε για την επίθεση που δέχτηκε και για την προεδρία της ΚΕΔ: «Δεν γνωρίζω τα στοιχεία και που βρίσκονται οι έρευνες. Για τον «θαμνάκια» δεν το έχει πει κανείς επίσημα. Υπάρχει επιλεγμένη στόχευση για να μη γίνω πρόεδρος της ΚΕΔ κάτι που ουδέποτε είπα ότι θέλω».

Η κόντρα με τον Βοργιά συνεχίστηκε στην βραδινή εκπομπή του Κ.Θωμαΐδη, καθώς ο πρώτος αναφέρθηκε και πάλι στην υπάλληλο που (σύμφωνα και με τον Κώστα Πηλαδάκη) παίρνει τηλέφωνα και επηρεάζει διαιτητές, και τόνισε: «Η παρέμβαση του Βασάρα ήταν ατυχής. Ήθελε να προστατέψει τη γυναίκα του. Πρέπει να σταματήσει να βλέπει φαντάσματα ότι κάποιοι τον κυνηγούν. Τα λάθη που κάνει είναι πολλά. Είναι συνέχεια στο εξωτερικό και φαίνεται ότι δεν προλαβαίνει να παρακολουθήσει τις εξελίξεις».

Αυτό προκάλεσε την έκρηξη του Κύρου Βασσάρα, ο οποίος παρενέβη στην εκπομπή και ακολούθησε ο εξής διάλογος:

-Βασάρας: «Αν έχει ονόματα και στοιχεία ο κύριος αυτός, να τα πει και να μην κρύβεται με υπονοούμενα. Έλεος πια. Δεν αντέχει το ελληνικό ποδόσφαιρο τέτοιους ανθρώπους που σπιλώνουν συνειδήσεις. Ο κύριος αυτός απουσιάζει από τη διαιτησία πολύ καιρό. Δεν ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε;».

-Βοργιάς: «Εγώ δεν ήμουν στην παράγκα. Άλλοι έψηναν καφέδες στην παράγκα και έτσι έπιασαν δουλειά στην ΕΠΟ. Δεν έχετε το ανάστημα. Η δουλειά σας φαίνεται κάθε Κυριακή στο γήπεδο. Πείτε μας πόσα λεφτά παίρνετε. Αλλά εμείς φταίμε που σας κρατήσαμε τότε στη διαιτησία. Εγώ δεν ζω από το ποδόσφαιρο, ούτε έκανα κουμπαριές για να μπω στην UEFA».

-Βασάρας: «Είστε γνωστός σε όλους. Συνεχίστε το παραλήρημα σας. Έχετε ρημάξει το ελληνικό ποδόσφαιρο κύριε Βοργιά. Αν έχετε το σθένος πείτε τα, για να σας κάνω και την επόμενη μήνυση. Αλίμονό μας αν είστε εσείς αυτός που θα σώσει το ελληνικό ποδόσφαιρο».

Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας κάντε κλικ σε μια διαφήμιση