Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

11 Απριλίου 2011

Μυλωνά: «Άντε γεια…»

Στον 7ο ουρανό πέταγε η Ξανθή Μυλωνά, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Παναθηναϊκό, απαντώντας με μια γνωστή σε όλους τους Ολυμπιακούς, φράση και λέγοντας «άντε γεια» στους «ερυθρόλευκους». Δηλώσεις έκανε και η Μπρίζιτκα Μόλιναρ.

Avαλυτικά οι δηλώσεις:

Μυλωνά: «Οι κούπες είναι αμέτρητες Παναθηναϊκέ. Είμαι πολύ χαρούμενη που τα καταφέραμε. Ένα έχω να πω: άντε γεια, όπως μας έγραφαν στα αποδυτήρια μετά τη νίκη τους στο Μετς. Πρέπει να σέβονται κάποια πράγματα. Ο Παναθηναϊκός συνέχισε και συνεχίζει. Αφιερώνω τη νίκη στην γιαγιά μου που απεβίωσε φέτος, στον άντρα μου, στον υπέροχο κόσμο που θα μας περιμένει.

Στον κύριο Πιστιόλη, στον κ. Γιαννακόπουλο, στη νέα διοίκηση και πιο συγκεκριμένα τον κύριο Ρίσβα. Στην Έλενα Χριστοδούλου που χτες είχε γενέθλια, αλλά και στη Στέλλα Παπαδόπουλου που προπονούταν με εμάς, δεν μπόρεσε να αγωνιστεί και εύχομαι η αδικία να διορθωθεί».

Μόλιναρ: «Είμαι πολύ ευτυχισμένη. Είναι γλυκός αυτός ο τίτλος. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμάς και είχαμε κάποιους τραυματισμούς. Αν δεν τους είχαμε θα σηκώναμε και το κύπελλο. Ευχαριστούμε τους οπαδούς μας. Είμαστε αιώνιες πρωταθλήτριες και θέλω να ευχαριστήσω και τη νέα διοίκηση αλλά προσωπικά και τον κύριο Θανάση Γιαννακόπουλο».

πηγη:theplayer


Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας κάντε κλικ σε μια διαφήμιση