Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

6 Μαρτίου 2011

Οι αντιδράσεις στην Τότεναμ για το σενάριο με Σισέ

Από την στιγμή που έγινε γνωστό ότι ο τεχνικός της Τότεναμ, Χάρι Ρέντναπ, θέλει να κάνει λίφτινγκ στην επίθεση της ομάδας και έχει βάλει στο «στόχαστρο» του τους Τζιμπρίλ Σισέ, Ντρογκμπά και Γκαμειρό επόμενο ήταν να έρθουν και οι πρώτες αντιδράσεις.


Ο προπονητής των «Σπιρουνιών» λοιπόν επιβεβαίωσε ότι ήδη έχει «τσεκάρει» κάποιους παίκτες για το καλοκαίρι, ωστόσο δεν θέλησε να αποκαλύψει ονόματα. «Πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσουμε να ενισχυόμαστε και να προσθέτουμε ποιοτικές μονάδες στο σύλλογο. Προφανώς και θέλουμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και να ξέρετε πως δεν είμαστε μακριά από αυτό το επίπεδο. Θα ξοδέψουμε χρήματα το καλοκαίρι για να τελειοποιηθούμε», τόνισε σχετικά.


Για το θέμα τοποθετήθηκε και ο φορ της Τότεναμ, Ζερμέν Ντεφόε, ο οποίος δήλωσε ξαφνιασμένος για τα μεταγραφικά σενάρια που θέλουν την ομάδα του να ψάχνει παίκτες για την επίθεση: «Όταν ανοίγεις την τηλεόραση και ακούς ότι η ομάδα σου είναι έτοιμη να ξοδέψει τόσα χρήματα για να φέρει παίκτες στη θέση που αγωνίζεσαι είναι λογικό να ξαφνιαστείς. Αλλά να ξέρετε ότι δεν πανικοβάλλομαι. Από τη στιγμή που έγινα επαγγελματίας παίκτης έχω δείξει την αξία μου και έχω σκοράρει αρκετές φορές για να αγχώνομαι πλέον. Θυμάμαι το 2006, όταν είχαμε προπονητή τον Μάρτιν Γιολ και χρησιμοποιούσε συνεχώς τον Μπερμπάτοφ. Τότε το επιθετικό δίδυμο της ομάδας ήταν ο Κιν και ο Ντίμιταρ και ενώ εγώ την περασμένη σεζόν είχα σκοράρει 22 γκολ. Πήγα στην Πόρτσμουθ, σκόραρα και εκεί αρκετά και όταν γύρισα ήμουν πρώτη επιλογή. Κάπως έτσι είμαι και τώρα».