Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

16 Οκτωβρίου 2010

Πιστός στο «τριφύλλι» o Μάτος

Ο Μαρσέλο Μάτος έχει βρει τον παλιό καλό του εαυτό στην Μποταφόγκο, αλλά όπως δήλωσε στο leoforos.gr «άμα θέλει ο Παναθηναϊκός, με χαρά επιστρέφω».


Αναλυτικά:

Μαθαίνουμε για τις εξαιρετικές εμφανίσεις σου στην Μποταφόγκο. Ο παλιός καλός Μάτος επέστρεψε;
«Έτσι ακριβώς. Πέρασα δύο δύσκολα χρόνια αλλά δούλεψα πολλά και αυτή η δουλειά φαίνεται φέτος. Το σημαντικότερο είναι πως είμαι υγιής και μπορώ να βγάζω μέσα στο γήπεδο αυτό που μπορώ. Είμαι πολύ χαρούμενος».


Έχεις συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό, θα ήθελες να επιστρέψεις μετά τον δανεισμό σου;

«Αυτή τη στιγμή το μυαλό μου δεν είναι στο μέλλον αλλά στους αγώνες μου με την Μποταφόγκο. Είμαι χαρούμενος εδώ αλλά ο Παναθηναϊκός είναι η ομάδα, στην οποία ανήκω. Αν μου ζητήσουν να γυρίσω θα το έκανα με χαρά».

Έχεις διατηρήσει επαφές με κάποιους από την ομάδα;

«Όχι. Δεν μιλάω με κάποια από τα παιδιά. Ξέρω, όμως, ότι από τους Βραζιλιάνους έμεινε μόνο ο Ζιλμπέρτο. Έφυγε και ο Κλέιτον και ο Γκάμπριελ που ήταν καλοί παίκτες κατά τη γνώμη μου».

Παρακολουθείς την πορεία της ομάδας;

«Όσο μπορώ, ναι. Είδα μάλιστα στιγμιότυπα από τους δύο πρώτους αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ με την Μπαρτσελόνα και την Κοπεγχάγη. Δεν ήταν καλά αποτελέσματα αλλά ξέρω ότι η ομάδα έχει ενισχυθεί με αξιόλογους παίκτες και πιστεύω ότι θα πετύχει τους στόχους της.
Επίσης διάβασα πριν από λίγες μέρες ότι ο Μάντζιος και ο Μελίσσης πήγαν δανεικοί στη Μαρίτιμο».
10bet