Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

12 Οκτωβρίου 2010

Ντούνγκα : «Για μένα παίκτες σαν τον Ζιλμπέρτο Σίλβα είναι μοναδικοί».

Με καθόλα κολακευτικά σχόλια για τον Ζιλμπέρτο Σίλβα , μίλησε ο Κάρλος Ντόυνγκα, στην εκδήλωση του «Golden Foot»:



«Τον τίμησα με την εμπιστοσύνη μου, το ανταπέδινε διαρκώς στο γήπεδο. Για μένα παίκτες σαν τον Ζιλμπέρτο Σίλβα είναι μοναδικοί. Δεν τους συναντάς κάθε μέρα και για ένα προπονητή είναι δώρο στην δουλειά του, να συνεργάζεται με παίκτες απολύτου εμπιστοσύνης, όπως είχα εγώ στον Ζιλμπέρτο».



Απόλυτα ρεαλιστής, ο Ντούνγκα, τόνισε σχετικά με την αποχώρηση του από το πάγκο της «Σελεσαό» και για την κατά πολλούς, αποτυχημένη παρουσία της στο Μουντιάλ:



«Για να παρέμενα στην εθνική Βραζιλίας θα έπρεπε να είχα πρώτα κατακτήσει το Μουντιάλ. Σε διαφορετική περίπτωση θα έφευγα όπως και έγινε. Άλλωστε τελείωνε και το συμβόλαιο μου.»



Πιστός στην επιλογή του Ζιλμπέρτο, αν και εφόσον έμενε στην εθνική Βραζιλίας δήλωσε, ο πρώην ομοσπονδιακός προπονητής:



« Στην περίπτωση που συνέχιζα, ο Ζιλμπέρτο θα ήταν ανάμεσα στις βασικές μου επιλογές. Δεν ξέρω τι σκοπεύει να κάνει ο Μενέσες, καθώς δεν είναι μόνο ο Ζιλμπέρτο από τις δικές μου επιλογές, που δεν κλήθηκε μετά την Νότιο Αφρική. Αν έπρεπε οπωσδήποτε να απαντήσω, θα έλεγα ότι δεν θα τον καλέσει ξανά, γιατί στο μυαλό του έχει την ομάδα που θα εκπροσωπήσει την χώρα, στο επόμενο Μουντιάλ του 2014, το Μουντιάλ της Βραζιλίας».
10bet