Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

16 Σεπτεμβρίου 2010

Kαστάρντ: «Είμαι θετικός για ΠΑΟ»

Ο υποψήφιος για την θέση ξένου ακραίου στον Παναθηναϊκό, ο Γάλλος Λουντοβίκ Kαστάρντ μίλησε για την πιθανή επιλογή να φορέσει τα «πράσινα» τη νέα σεζόν.


-Στη χώρα μας τις τελευταίες μέρες φέρεται να έχεις συμφωνήσει για να έρθεις στον Παναθηναϊκό; Αληθεύει;


«Ο Παναθηναϊκός ενδιαφέρεται είναι γεγονός αλλά δεν έχω συμφωνήσει ακόμα. Έχω ένα περιθώριο να απαντήσω και θα το κάνω μέχρι το τέλος της εβδομάδας».




-Για να το συζητάς, είσαι θετικός σε μια τέτοιου είδους μετακίνηση.




«Είμαι θετικός αλλά έχω ακόμα πολλά να σκεφτώ. Αυτή τη στιγμή έχω ακόμα δυο προτάσεις, η μια είναι και από την πατρίδα μου και χρειάζομαι χρόνο για να κάνω την πιο σωστή επιλογή».
«Είμαι θετικός αλλά έχω ακόμα πολλά να σκεφτώ. Αυτή τη στιγμή έχω ακόμα δυο προτάσεις, η μια είναι και από την πατρίδα μου και χρειάζομαι χρόνο για να κάνω την πιο σωστή επιλογή».




-Τι γνωρίζεις για τον Παναθηναϊκό; Μίλησες με κάποιον για να μάθεις πληροφορίες για την ομάδα;


«Φυσικά. Ο Γκιγιόμ (Σαμικά) με ενημέρωσε για τα πάντα, για το κλίμα στην ομάδα, αλλά για του οπαδούς, αλλά και για την Ελλάδα. Γνωρίζω επίσης ότι πέρασε και κάποιες δύσκολες στιγμές ο Σύλλογος...».
10bet