Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

24 Σεπτεμβρίου 2010

Έτοιμοι να λάμψουν Σάνι και Ονάζι

Στην Παιανία θα βρεθούν σήμερα το μεσημέρι οι δύο νεαροί Νιγηριανοί άσοι Εμάνουελ Σάνι (φωτ.) και Ογκένι Ονάζι προκειμένου να δοκιμαστούν από τον Παναθηναϊκό! Λίγο πριν αναχωρήσουν από την πατρίδα τους μίλησαν στην εφημερίδα «Η Πράσινη» κάνοντας λόγο για ένα όνειρο ζωής.

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Θα επιδιώξω να αποτελέσω μέρος της επιτυχίας του Παναθηναϊκού. Η κλήση των πρωταθλητών αποτελεί πρόκληση για εμένα και την καριέρα μου. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω. Θέλω να δικαιώσω όσους με πίστεψαν» είπε ο 18χρονος Ογκένι Ονάζι.

«Ευχαριστούμε τον Παναθηναϊκό που μας προσέφερε την ευκαιρία της συμμετοχής στο ρόστερ του. Η χαρά μας δεν περιγράφετε. Θα κάνουμε προπονήσεις και θα συμβάλουμε αν χρειαστεί στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας. Είναι σαν όνειρο να αγωνίζεσαι για μια ομάδα με σπουδαία ευρωπαϊκή ιστορία. Είμαστε προετοιμασμένοι για τις υψηλές απαιτήσεις που θα συναντήσουμε. Θα δουλέψουμε σκληρά για να ανταποκριθούμε» πρόσθεσε ο Σάνι.

«Σύλλογος αστέρων»

Αμφότεροι πρόκειται να συναντήσουν τα ινδάλματα τους στον Παναθηναϊκό… «Ο Παναθηναϊκός είναι ο σύλλογος των αστέρων. Στον ΠΑΟ αγωνίζεται ο Τζιμπρίλ Σισέ, ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, ο Σίντνεϊ Γκοβού. Οι κορυφαίοι έλληνες διεθνείς, μέλη της ομάδας του 2004, βρίσκονται επίσης στον Παναθηναϊκό. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα τους συναντήσουμε. Έχουμε να διδαχθούμε πολλά στο πλευρό τους. Ο Παναθηναϊκός είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης» ανέφεραν χαρακτηριστικά.

10bet