Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

22 Σεπτεμβρίου 2010

Στεναχωρημένος ο Σιμάο

Απογοητευμένος από την δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων από τις μετρήσεις που του έγιναν στο PAO-LAB ήταν ο Σιμάο Μάτε Τζούνιορ, τον οποίο περιμένει και ένα πρόστιμο για συνετισμό, στο πλαίσιο μιας γενικής αλλαγής στην αντιμετώπιση των πειθαρχικών θεμάτων.

Αυτό που πάντως θα πρέπει να διευκρινιστεί είναι πως ο νεαρός μέσος δεν πήρε τα πέντε κιλά στο πρόσφατο ταξίδι του στην Μοζαμβίκη αλλά βρέθηκε πέντε κιλά βαρύτερος σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση.

Ο Αφρικανός ήταν πολύ στεναχωρημένος την Τρίτη για το γεγονός πως μόνο οι δικές του μετρήσεις βγήκαν στην επιφάνεια. «Είμαι μικρός, το σώμα μου διαμορφώνεται ακόμα οπότε είναι λογικό να παίρνω κιλά. Δεν είναι αλήθεια ότι τα πήρα στην Μοζαμβίκη και ούτε είμαι χοντρός. Είμαι επαγγελματίας, γυμνάζομαι και δεν έχω δώσει τέτοια δικαιώματα», έλεγε την Τρίτη ο Σιμάο.
10bet