Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

31 Αυγούστου 2010

Μλαντένοβιτς με τις ευλογίες του Ζέλικο


Με το που πάτησε το πόδι της στην Ελλάδα, το νέο απόκτημα του Παναθηναϊκού, Γέλενα Μλαντένοβιτς πήρε το «βάπτισμα» από τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, που της είπε: «Έκανες την καλύτερη επιλογή».

Ψηλή και γεροδεμένη, όμορφη και συγκρατημένη, η Γέλενα Μλαντένοβιτς κατέφτασε το μεσημέρι της Τρίτης στη χώρα μας με σκοπό να ενσωματωθεί με την νέα της ομάδα τον Παναθηναϊκό. Η «πράσινη» διαγώνιος μίλησε για τους στόχους της ενώ αποκάλυψε και την γνωριμία της με τον προπονητή της αντρικής ομάδας μπάσκετ, Ζέλικο Ομπράντοβιτς.

Πριν καλά καλά «πατήσει» ελληνικό έδαφος, η Γέλενα Μλαντένοβιτς είχε την πρώτη της επαφή με τον «κορυφαίο προπονητή» -όπως μας η ίδια τον χαρακτήρισε, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος στη φιλική κουβέντα που είχαν την ρώτησε σε ποια ομάδα θα αγωνιστεί και όταν άκουσε το «Panathinaikos», ο Σέρβος τεχνικός της έκλεισε το μάτι, λέγοντας: «έκανες την καλύτερη επιλογή»!

«Στη Σερβία όλοι γνωρίζουν τον Παναθηναϊκό»!

-Γιατί αποφάσισες να έρθεις στον Παναθηναϊκό;

Το όνομα του Συλλόγου και μόνο με έκανε να πω αμέσως το «ναι». Στη Σερβία τα μίντια μιλούν συνέχεια για τον Παναθηναϊκό, και κυρίως για την ομάδα μπάσκετ. Γνωρίζω τη μεγάλη ιστορία του σωματείου αλλά και τις επιτυχίες της γυναικείας ομάδας βόλεϊ. Για μένα είναι μια μεγάλη πρόκληση, μια νέα πρόκληση στην καριέρα μου.

-Τι ξέρεις για την ομάδα;

«Ξέρω σε πόσο μεγάλο Σύλλογο ήρθα. Γνωρίζω ότι έχουμε καταπληκτικούς φιλάθλους που αγαπάνε την ομάδα και κάνουν εξαιρετική ατμόσφαιρα στο γήπεδο. Μου αρέσει να παίζω μπροστά σε κόσμο, ανυπομονώ να ξεκινήσει το πρωτάθλημα».

-Πώς αισθάνεσαι που θα έχεις μια συμπατριώτισσά σου, την Μόλναρ, συμπαίκτρια;

«Πολύ όμορφα. Δεν την γνωρίζω καλά την Μόλναρ, αν και μου είπε τα καλύτερα για την Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό. Καλύτερα γνωρίζω την Σάνια Τομάσεβιτς. Χαίρομαι πολύ που θα έχω τη Μόλναρ συμπαίκτρια, είναι μια αθλήτρια που παίζει με το μυαλό, πολύ έξυπνα στο φιλέ».

-Τι θα ήθελες να υποσχεθείς στον κόσμο της ομάδας;

«Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και μαζί με τις συμπαίκτριές μου εύχομαι να έχουμε μια καλή σεζόν και να κατακτήσουμε τίτλους!».

-Έχεις ξαναέρθει στη χώρα μας; Πως σου φαίνεται;

«Ναι. Μου αρέσει πολύ. Κάνει πολύ ζέστη βέβαια αλλά είναι ωραία. Το μόνο δύσκολο είναι τα ελληνικά. Πρέπει να μάθω. Ξέρω μόνο το «καλημέρα». Αν και μιλάω ισπανικά, ιταλικά, αγγλικά και λίγα τούρκικα, πρέπει να μάθω και ελληνικά».

-Πολλά λέγονται σχετικά με το συμφωνητικό που υπέγραψες με την Μενόρκα; Ποια είναι η δική σου πλευρά;

«Δεν θέλω να επεκταθώ σε αυτό το θέμα. Σίγουρα έχουν γραφτεί πολλά αλλά εγώ θα σας μεταφέρω αυτό: όταν από την Μενόρκα με επικοινώνησαν μαζί μου και τους είπα να καλέσουν την Ομοσπονδία μου, η οποία γνωρίζει όλη την υπόθεση και έχει όλα τα απαραίτητα χαρτιά στη διάθεσή της, δεν με ξαναενόχλησαν ποτέ και δεν είχαν να μου προσάψουν τίποτα».

-Ποιο νούμερο θα ζητήσεις και γιατί;

«Τώρα το σκέφτομαι αυτό. Η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή ζητούσα συνήθως το Νο14 αλλά στην Τουρκία ζήτησα το Νο13 όλοι όταν το ζήτησα με κοιτούσαν περίεργα. Εκεί το νούμερο αυτό είναι πώς να το εξηγήσω «κακό». Είναι το ίδιο κι εδώ; Δεν ξέρω. Λέω να το αποφύγω και να ζητήσω το Νο1 αν και πιστεύει ότι κανένα νούμερο δεν αντιπροσωπεύει την αγωνιστική αξία του παίκτη»