Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

25 Μαρτίου 2010

Ντίκι (υπεύθυνος μάρκετινγκ στον Βοτανικό): Ξεχωριστή εμπειρία η επίσκεψη στο γήπεδο του ΠΑΟ

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας που θα ασχοληθεί με τις διαφημίσεις περιμετρικά του αγωνιστικού χώρου κ.α., σχολίασε στην ιστοσελίδα «stadionwelt» ότι στόχος είναι να μένει στους 46.000 οπαδούς που θα πηγαίνουν στο γήπεδο σε κάθε αγώνα, μία ξεχωριστή εμπειρία.

Ο Μ. Ντίκι, πάντως, αναφέρει μάλλον εκ παραδρομής ότι η χωρητικότητα του νέου γηπέδου θα είναι 46 χιλ. θέσεων, αφού το σωστό είναι 42 χιλ. (όταν γίνει πραγματικότητα!):

«Το πρώτο βήμα είναι η ανάλυση των εγγράφων σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων της μάρκας που...

διαφημίζεται στη φανέλα του Παναθηναϊκού, του διαφημιστικού χώρου και της διαφήμισης για τα ΜΜΕ. Στη συνέχεια, θα υπάρξει μια ψηφοφορία για την εσωτερική αρχιτεκτονική του γηπέδου και το γύρω περιβάλλον», ανέφερε αρχικά για να συμπληρώσει:

«Κύριο καθήκον μας είναι οι διαφημίσεις στον αγωνιστικό χώρο και τα συναφή Μέσα Ενημέρωσης. Στόχος μας είναι να αφήνουμε στους 46.000 οπαδούς που θα έρχονται στο γήπεδο μια ξεχωριστή εμπειρία του Παναθηναϊκού».

Η συγκεκριμένη εταιρία έχει ήδη αναλάβει εδώ και τρεις μήνες την σύνταξη της σχετικής μελέτης για τους διαφημιστικούς χώρους και το χρονοδιάγραμμα αναφέρει ότι θα την παραδώσει τον Ιούνιο.