Αναλυτικά όσα έχει πει:
«Πρέπει να μπαίνουμε μέσα και να γυαλίζουν τα μάτια μας από εδώ και πέρα. Έχουμε χάσει πολλά παιχνίδια έτσι. Πρέπει να αλλάξει αυτό και να μπαίνουμε δυνατά στους αγώνες, γιατί σε πολλά παιχνίδια δεν έχουμε μπει όπως θέλουμε», τόνισε ο αμυντικός του τριφυλλιού με αφορμή την προβληματική εμφάνιση της ομάδας στο παιχνίδι του Κυπέλλου με την SKODA Ξάνθη», είπε αρχικά και συνέχισε για το ματς με τον Πλατανιά:
«Το μόνο που έχουμε να φοβηθούμε είναι ο κακός μας εαυτός».

