«Ήταν ένα δύσκολο και περίεργο παιχνίδι για εμάς γιατί οι δύο καλύτεροι παίκτες μας στην επίθεση έκαναν το χειρότερό τους παιχνίδι, ο Έρτσεγκ και ο Αρόγιο.
Χάσαμε πολλά ελεύθερα σουτ και χάσαμε την αυτοπεποίθησή μας στην επίθεση. Επίσης τα παρατήσαμε σε πολλές αμυντικές προσπάθειες, ειδικά στα τρίποντα του Μπλουμς. Δεν είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού.
Ξεκινήσαμε να παίζουμε το παιχνίδι μας στο τρίτο δεκάλεπτο αλλά ήταν αργά. Στο τελευταίο δεκάλεπτο ρισκάραμε και μερικά πράγματα μας βγήκαν. Το μόνο καλό για εμάς είναι ότι παίκτες σαν τον Κάρτερ και τον Γκονλούμ μας βοήθησαν να βρούμε πόντους στην επίθεση, αυτό μας βοήθησε να ρίξουμε τη διαφορά και στο τέλος μπορεί να παίξει ρόλο. Ο Παναθηναϊκός έπαιξε καλύτερα και συγχαρητήρια για την νίκη του».

.jpg)