Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

31 Ιανουαρίου 2015

Επέστρεψε στις νίκες ο Παναθηναϊκός

Μετά την κακή εμφάνιση απέναντι στο Μαρκόπουλο η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού νίκησε 3-0 την ομάδα του Ρεθύμνου!
Η γυναικεία ομάδα βόλει του Παναθηναϊκού προβληματίστηκε στα δύο πρώτα σετ από το Ρέθυμνο, ωστόσο βρήκε τον τρόπο να πανηγυρίσει τη νίκη με 3-0 και να δείξει ότι αρχίζει να βρίσκει ρυθμό.

Πάνω από 500 οπαδοί του Παναθηναϊκού έδωσαν και πάλι δυναμικό «παρών» στην Κυψέλη στηρίζοντας την ομάδα!

Τα σετ: 25-21, 25-16, 25-11.