Ο Παναθηναϊκός αισιοδοξεί οτι θα πάρει θετική απάντηση από τους "Ανθρακωρύχους", όμως οι φίλοι της Νιουκαστλ δεν βλέπουν με καλό μάτι την παραχώρηση του Αλγερινού.
Ο τεχνικός διευθυντής του "τριφυλλιού" βρέθηκε πριν από λίγες ημέρες στην Αγγλία και είχε συζητήσεις με τους υπεύθυνους του συλλόγου, καταθέτοντας σύμφωνα με την "Chronicle Live" πρόταση που περιλαμβάνει και ποσοστό μεταπώλησης του παίκτη που φτάνει το 50%.
Μάλιστα, οι "πράσινοι" είναι αισιόδοξοι πως θα εισπράξουν θετική απάντηση, όμως η εξέλιξη αυτή δεν φαίνεται να ικανοποιεί και τόσο τους οπαδούς της Νιούκαστλ.
Η σεζόν που έκανε ο Αλγερινός μεσοεπιθετικός στην Ελλάδα, τους δημιούργησε προσδοκίες και το ενδεχόμενο να χάσουν έναν παίκτη, σε τέτοια ηλικία, χωρίς να έχει πάρει μία ευκαιρία στην ομάδα, μόνο ως θετική εξέλιξη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
Χαρακτηριστικό του κλίματος που επικρατεί, είναι τα σχόλια των αναγνωστών κάτω από το σχετικό δημοσίευμα...
"Γιατί δεν έχει πάρει μία ευκαιρία στην Νιούκαστλ;"
"Και άλλα ψέματα από τον Πάντριου, αν πουλήσει τον παίκτη"
"Ακόμη ένας παίκτης που μπαίνει στο σύστημα των δανεισμών για να πουληθεί. Γιατί κάποιοι από τους ταλαντούχους παίκτες μας, δεν παίρνουν μία ευκαιρία της προκοπής".
"Τώρα οι παίκτες θέλουν να φύγουν για να παίξουν στο Τσάμπιονς Λιγκ. Πόσο χαμηλά έχει πέσει ο σύλλογος".

