Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

24 Νοεμβρίου 2013

"Ελπίζω να μην ξανάρθω στη Λεωφόρο"

Δύο επισκέψεις φέτος στη Λεωφόρο για τον Σάκη Τσιώλη με τον Αστέρα Τρίπολης και τον ΠΑΣ Γιάννινα, ισάριθμες ήττες από τον Παναθηναϊκό. 

«Ο Παναθηναϊκός ήταν αρκετά καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο, είχε ευκαιρίες για να πάρει ίσως και κάτι περισσότερο από το 1-0. Στο δεύτερο, όμως, μετά το 55'-60' γυρίσαμε το ματς, με την ισοφάριση και σε τρεις περιπτώσεις μπορούσαμε να κάνουμε το 1-2 και να ελέγξουμε το παιχνίδι.

Χάσαμε όμως αυτές τις 2-3 ευκαιρίες και σε μια φάση όπου ήδη είχαμε ενισχύσει τον κεντρικό άξονα με τον Κεϊτά, εντελώς αδικαιολόγητα βρέθηκε ο Καρέλης μόνος του να γυρίσει και να σουτάρει και να κάνει το 2-1. Αυτό το γκολ τελείωσε και το ματς», δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα στη Nova.

Λίγο αργότερα, γελώντας την ώρα που έφευγε από τη συνέντευξη Τύπου είπε: «Ελπίζω να μην ξανάρθω τρίτη φορά στη Λεωφόρο», λόγω των δύο κολλητών ηττών που υπέστη με Αστέρα Τρίπολης και ΠΑΣ Γιάννινα