Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

24 Νοεμβρίου 2013

Νεύρα Αναστασίου για την άμυνα!

Απαράδεκτη χαρακτήρισε την αμυντική λειτουργία του Παναθηναϊκού στο γκολ που δέχτηκε από τον ΠΑΣ, ενώ τόνισε πως οι «πράσινοι» άξιζαν τη νίκη βάσει της εικόνας του ματς.

«Με βάση την εικόνα του αγώνα το αξίζαμε. Από μια ανύποπτη φάση, όπου ήταν απαράδεκτη η αμυντική μας λειτουργία, δεχτήκαμε ένα γκολ και αναγκαστήκαμε να κυνηγήσουμε το ματς. Το κυνηγήσαμε μέχρι το τέλος και είναι δίκαιη η επικράτησή μας», ήταν τα λόγια του.

Αργότερα στη συνέντευξη Τύπου δήλωσε:

«Έγινε ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι παρόλο που δεν είχε κόσμο να το ευχαριστηθεί. Πιστεύω ότι η διακοπή δεν μας επηρέασε καθόλου. Δείξαμε από το πρώτο λεπτό ότι θέλαμε τη νίκη. Ήμασταν κυρίαρχοι, καταφέραμε να προηγηθούμε και να μην δεχθούμε φάσεις. Στο ημίχρονο τόνισα στους παίκτες μου να μην χαλαρώσουμε γιατί κάθε φορά που χαλαρώνουμε το πληρώνουμε. Στο πρώτο πεντάλεπτο δημιουργήσαμε φάσεις για να κάνουμε το 2-0 και να καθαρίσουμε το παιχνίδι και κατά έναν ανεξήγητο λόγο με μια μπάλα 50-60 μέτρα, ο αντίπαλος πήρε τη μπάλα πολύ εύκολα, γύρισε, σημειώθηκε γκολ. Καμία αντίσταση και με προβλημάτισε πολύ γιατί δείχναμε ότι είμαστε καλύτεροι. Κάπου εκεί λειτούργησε η θέληση και η ψυχική διάθεση των παιδιών να κερδίσουν. Είχαμε προβλήματα τραυματισμών και με τις αλλαγές των Καρέλη, Ατζαγκούν καταφέραμε να γυρίσουμε το παιχνίδι και να πάρουμε τη νίκη. Φάνηκε σαν να μην υπήρχε διακοπή του πρωταθλήματος. Σημειώσαμε τρία γκολ για πρώτη φορά φέτος», τόνισε αρχικά.

Σε ερώτηση εάν φοβήθηκε μετά την ισοφάριση ο Αναστασίου είπε: «Δεν φοβηθήκαμε γιατί έχουμε εμπιστοσύνη στην ομάδα. Είναι λίγο περίεργο όταν οπισθοχωρείς, δέχεσαι γκολ και μετά ανεβάζεις την ταχύτητα. Αυτό το νεκρό διάστημα είναι ένα πρόβλημα που το συζητάμε με τους παίκτες γιατί με προβληματίζει περισσότερο. Αγωνιστικά έχουμε ένα διάστημα 5-10 λεπτών που αποσυντονιζόμαστε πλήρως. Αυτό είναι γενικό πρόβλημα όχι σημερινό.».

Σχετικά με την αμφισβήτηση της ομάδας στην αρχή της σεζόν, ο Αναστασίου σχολίασε: «Υπήρχε πολύ αμφισβήτηση στην αρχή της σεζόν για όλους μας και για το πλάνο που χαράξαμε. Αυτή τη στιγμή αυτό που έχει ο Παναθηναϊκός είναι η υγεία. Το βγάζει παντού. Αγωνιστικά, εξωαγωνιστικά, στην ακαδημία. Έχει υγεία, πλάνο, ηρεμία. Ακόμα δεν είμαστε στο επίπεδο που πρέπει. Προσπαθούμε ο καθένας να μάθει τον άλλο καλύτερο σε συνδυασμό με την προσθήκη έμπειρων παικτών στην ομάδα. Τουλάχιστον περιορίζεται η διάρκεια των νεκρών διαστημάτων.».

Ρωτήθηκε ξεχωριστά ο Αναστασίου για τον βελτιωμένο Μέντες και τον πρωταγωνιστή του αγώνα Καρέλη. «Δεν μου αρέσει να μιλάω μεμονωμένα για κάθε παίκτη. Δεν έχει αλλάξει κάτι για μας σε σχέση με τον Μέντες. Δούλεψε πολύ, έχει πολύ καλή νοοτροπία, τον βοηθάει ότι μαθαίνει ελληνικά και μπαίνει πιο εύκολα στο κλίμα. Ο Καρέλης ήρθε σε μια μεγάλη ομάδα, είχε συνηθίσει εντελώς διαφορετικά στον Εργοτέλη όπου δεν είχε βασικό ρόλο. Εμείς πιστέψαμε ότι έχει δυνατότητες. Δεν είναι έτοιμος για να ξεκινάει βασικός σε κάθε παιχνίδι. Εμείς προσπαθούμε κάθε φορά να τον βοηθάμε. Δείχνει εργατικότητα».