Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

24 Νοεμβρίου 2013

"Δεν γνωρίζω τι γίνεται"

Ο Αργύρης Πεδουλάκης δε θέλησε να σχολιάσει τις προθέσιες του Δ. Γιαννακόπουλου σχετικά με την ΠΑΕ.

Τόνισε χαρακτηριστικά: "Ο Άρης προσπάθησε να βγάλει ενέργεια, το κάνει απ’ την αρχή της σεζόν, βγάζει και υγεία, κάνει μια εξαιρετική επιλογή, θα επιβραβευθεί αυτό σε βάθος χρόνου. Εμείς στο πρώτο ημίχρονο δίναμε εύκολα ριμπάουντ και δεύτερες επιθέσεις στον Άρη που έπαιζε με πάθος. Στο δεύτερο παίξαμε λίγο πιο έξυπνα. Ο Γκιστ είχε πρόβλημα με τη γάμπα του, δε θέλαμε να πιέσουμε και τον Ούκιτς. Δε μπορώ να μιλήσω εκ μέρους του κ.Γιαννακόπουλου για το ποδόσφαιρο, δεν γνωρίζω άλλωστε τι γίνεται".