Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

25 Νοεμβρίου 2013

Στροφή σε... Ριζούπολη!

Μετά τη νίκη επί του ΠΑΣ στη Λεωφόρο, ο Παναθηναϊκός ξεκινά την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με τον Απόλλωνα Σμύρνης.

Οι παίκτες του Γιάννη Αναστασίου επέστρεψαν το πρωί της Δευτέρας στο «Απήλιον» κι όσοι έπαιξαν χθες έκαναν πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ ατομικό έκανε ο Μπαϊράμι, που θα επιστρέψει μετά τις γιορτές.

Η προπόνηση των ποδοσφαιριστών του Παναθηναϊκού (25.11)
Στη σημερινή προπόνηση στο προπονητικό κέντρο του Παναθηναϊκού οι ποδοσφαιριστές της ομάδας ξεκίνησαν με ζέσταμα, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και ολοκλήρωσαν με δίτερμα.

Όσοι ξεκίνησαν τον αγώνα ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας.

Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Μπαϊράμι.