Ο προπονητής του Παναθηναϊκού τα... πήρε όταν άκουσε τον Γιάννη Σφαιρόπολο να ευχαριστεί τον κόσμο του Πανιώνιου για την ατμόσφαιρα που δημιούργησαν.
«Ποια ωραία ατμόσφαιρα; Που έβριζαν τη μάνα του Διαμαντίδη συνέχεια;», του είπε ο Πεδουλάκης, για να απαντήσει ο τεχνικός των γηπεδούχων: «Εγώ το λέω γιατί δεν έπεσε το παραμικρό στο παρκέ» και να πάρει τέλος το λόγο ο «Άρτζι» και να πει: «Κάθε φορά το ίδιο συμβαίνει στη Νέα Σμύρνη».
Δείτε το βίντεο:
«Ποια ωραία ατμόσφαιρα; Που έβριζαν τη μάνα του Διαμαντίδη συνέχεια;», του είπε ο Πεδουλάκης, για να απαντήσει ο τεχνικός των γηπεδούχων: «Εγώ το λέω γιατί δεν έπεσε το παραμικρό στο παρκέ» και να πάρει τέλος το λόγο ο «Άρτζι» και να πει: «Κάθε φορά το ίδιο συμβαίνει στη Νέα Σμύρνη».
Δείτε το βίντεο:

