Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

1 Φεβρουαρίου 2012

Κόβουν πίτα οι παλαίμαχοι

Τον Φεβρουάριο θα κόψουν την πίτα τους οι παλαίμαχοι.

Στις 20 Φεβρουαρίου θα κόψει ο σύνδεσμος των παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του Παναθηναϊκού την πρωτοχρονιάτικη πίτα του.

Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.