Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

31 Ιανουαρίου 2012

Ο Λέτο, το ατομικό και το... κρύο! (pic)

Ο Σεμπάστιαν Λέτο μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter σχολίασε στο γεγονός ότι δεν προπονήθηκε ούτε σήμερα.

Παράλληλα αναφέρθηκε και στο... κρύο!

"Για σας φίλοι μου. Σήμερα προσπάθησα να πάρω μέρος στη προπόνηση αλλά δεν ένιωθα τόσο καλά. Θα δούμε πως θα είμαι αύριο. Υ.Γ. Πολύ κρύο".

Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.