Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

31 Ιανουαρίου 2012

Τοτσέ: "Μου αρέσει που σκοράρω"

Για τον προπονητή του, Ζεσουάλδο Φερέιρα, για τις αποδείξεις που θέλει να δώσει και για την πορεία του στην ομάδα μέχρι τώρα
Σύμφωνα με δημοσίευμα εφημερίδα ο Τοτσέ δήλωσε

«Γι αυτό ήρθα. Για να σκοράρω και είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πάνε καλά το τελευταίο διάστημα. Γι' αυτό ήθελα να έρθω στον Παναθηναϊκό το περασμένο καλοκαίρι, σε μια μεγάλη ομάδα, για να αποδείξω ότι μπορώ να σταθώ σε υψηλό επίπεδο.

Αισθάνομαι πολύ καλά και σ' αυτό μ' έχει βοηθήσει πάρα πολύ ο προπονητής μου. Έχει βρει τα "κουμπιά" μου και πλέον νιώθω ότι μπορώ να προσφέρω πολύ περισσότερα στην ομάδα. Ακόμη και στην άμυνα αν χρειαστεί, όταν δεχόμαστε πίεση... Μ' αρέσει που σκοράρω και θεωρώ ότι τα έχω πάει σχετικά καλά. Σαφώς βεβαίως μπορώ να πάω πολύ καλύτερα. Ποτέ δεν είμαι ικανοποιημένος.


Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.