Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

31 Ιανουαρίου 2012

Σισέ: "Συγγνώμη.."

Αποχαιρέτησε τους φίλους της Λάτσιο μέσω μηνύματος στο προφίλ του στο Twitter ο Τζιμπρίλ Σισέ, ο οποίος βρίσκεται στο Λονδίνο για να ολοκληρώσει τη μεταγραφή του στην ΚΠΡ και την αγαπημένη του Πρέμιερσιπ.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους οπαδούς της Λάτσιο για τη στήριξή τους όλους τους προηγούμενους μήνες», έγραψε χαρακτηριστικά στο προφίλ του στο Twitter ο Σισέ.

«Συγγνώμη αν κατά τη θητεία μου στην ομάδα δεν κατάφερα να σταθώ αντάξιος των προσδοκιών», συμπλήρωσε ο Γάλλος σταρ και κατέληγε: «Πάντα έδινα τον καλύτερό μου εαυτό. Ευχαριστώ και είμαι ευγνώμων σε όλους. Τζιμπρίλ».

Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.