Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

31 Ιανουαρίου 2012

Ξανά σε απολογία

Η γραφικότητα της Super League, καθώς και αυτή την αγωνιστική σε απολογία τον Παναθηναϊκό για το ματς με τον Λεβαδειακό.

Τώρα, μη ρωτήσετε τι έγινε στο ΟΑΚΑ! Απλά... ΤΙΠΟΤΑ!

Αναλυτικά η ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχής: «Α) ΠΑΕ ΠαναθηναΪκός : Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Παναθηναϊκός-ΠΑΕ Λεβαδειακός.
Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ».

Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.