Οι λιμανίσιοι χθες έλεγαν ότι έχουνε τελειώσει οι μεταγραφές και όμως σήμερα λένε ότι θα προχωρήσουν σε 2 περιπτώσεις παικτών η σε μία την παρούσα φάση. Το περίεργο είναι ότι αντί να ασχολούνται με την ομάδα τους ρίχνουν χολή στον Παναθηναϊκό!
Συγκεκριμένα βγήκε ο Διευθυντής Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Κώστας Καραπαπάς και μεταξύ άλλων έκτος από τις μεταγραφές της ομάδας του είπε " Υπάρχουν και πολλοί αστάθμητοι παράγοντες που δεν ξέρει ο κόσμος. Ο Ολυμπιακός έχει πάρα πολύ καλό όνομα και δεν υπάρχει κάποιος που να έχει πρόβλημα. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε μεταγραφές, σε σχέση με άλλους που έχουν απαγόρευση. Υπάρχουμε σαν ομάδα που επενδύει πάρα πολλά εκατομμύρια και είμαστε έτοιμοι να πάρουμε το UEFA Licensing".
Επιμέλεια: Newspao.gr team
Συγκεκριμένα βγήκε ο Διευθυντής Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Κώστας Καραπαπάς και μεταξύ άλλων έκτος από τις μεταγραφές της ομάδας του είπε " Υπάρχουν και πολλοί αστάθμητοι παράγοντες που δεν ξέρει ο κόσμος. Ο Ολυμπιακός έχει πάρα πολύ καλό όνομα και δεν υπάρχει κάποιος που να έχει πρόβλημα. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε μεταγραφές, σε σχέση με άλλους που έχουν απαγόρευση. Υπάρχουμε σαν ομάδα που επενδύει πάρα πολλά εκατομμύρια και είμαστε έτοιμοι να πάρουμε το UEFA Licensing".
Για την αντιμετώπιση των οπαδών του Ολυμπιακού: «Θέλω να πω και κάτι ακόμα. Το τελευταίο διάστημα βιώνουμε μια διαφορετική αντιμετώπιση των οπαδών μας. Στον Ολυμπιακό έχουμε αρκετά καλή σχέση με τους οπαδούς μας, είμαστε περήφανοι για αυτούς και τους έχουμε κοντά μας πάντα. Πήραμε συγχαρητήρια σε όποιο γήπεδο κι αν πήγαν στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια και έχουν υποδειγματική συμπεριφορά. Θέλουμε να τους έχουμε πάντα μαζί μας.
Παίξαμε πριν λίγες μέρες ένα παιχνίδι στο «Καυτανζόγλειο», οι οπαδοί μας δεν πήγαν όμως γιατί υπήρξε απαγόρευση του κ. Μπιτσαξή. Δεν θέλαμε και να πάνε, για να μην υπάρχει πρόβλημα. Όμως οι οπαδοί του Παναθηναϊκού πήγαν στη Θεσσαλονίκη όπως και στα Γιάννινα. Η πληροφόρηση που έχουμε είναι πως ανοίγουν οι πόρτες με εντολή της αστυνομίας και περνάνε μέσα οι οπαδοί του Παναθηναϊκού».
Παίξαμε πριν λίγες μέρες ένα παιχνίδι στο «Καυτανζόγλειο», οι οπαδοί μας δεν πήγαν όμως γιατί υπήρξε απαγόρευση του κ. Μπιτσαξή. Δεν θέλαμε και να πάνε, για να μην υπάρχει πρόβλημα. Όμως οι οπαδοί του Παναθηναϊκού πήγαν στη Θεσσαλονίκη όπως και στα Γιάννινα. Η πληροφόρηση που έχουμε είναι πως ανοίγουν οι πόρτες με εντολή της αστυνομίας και περνάνε μέσα οι οπαδοί του Παναθηναϊκού».
Για τις μεταγραφές έχουμε να απαντήσουμε ότι ο Παναθηναϊκός χωρίς καμιά μεταγραφή είναι στο +5 όποτε το υπάρχον ρόστερ κάνει καλά την δουλεία του αφού υπήρχε ΣΟΒΑΡΟΣ σχεδιασμός από έναν πολύ καλό προπονητή....και όσο για τις μετακινήσεις οπαδών είστε απλά αστείος και άσχετος! προσπαθείτε να πείσετε τους πάντες ότι έχει στηθεί ένα σχέδιo κατά του Ολυμπιακού από το ΙΔΙΟ σύστημα που εσείς δημιουργήσατε! η μήπως ξεχάσατε ποίος πρότεινε τον Πιλάβιο και τον Βασάρα καθώς και τον Δούρο φέτος;
Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό κάντε like στην σελίδα του Newspao.gr στο Facebook πατώντας εδώ.

