To παράρτημα του Βόλου κατέθεσε έφεση κατά της απόφασης της πρωτοβάθμιας πειθαρχικής επιτροπής της UEFA.
Αλήθεια, τι περιμένουν να... κερδίσουν. Πάντως το πιο πιθανό είναι να φάνε μεγαλύτερη καμπάνα, γιατί η ΟΥΕΦΑ δεν έχει υπαλληλάκια όπως η ΕΠΟ.
Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!
