Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

13 Αυγούστου 2011

Τρίτη ή Τετάρτη οι υπογραφές με ΟΠΑΠ

Την Τρίτη ή την Τετάρτη αναμένεται να κλείσει οριστικά το θέμα της χορηγία του Παναθηναϊκού, καθώς θα υπογραφεί η σύμβαση με τον ΟΠΑΠ.



Κλείνει και τυπικά το ζήτημα της χορηγίας του Παναθηναϊκού στο μπροστινό μέρος της φανέλας. Την Τρίτη ή την Τετάρτη αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση με τον ΟΠΑΠ, η οποία βεβαίως έχει συνταχτεί από την προηγούμενη εβδομάδα και απομένουν οι υπογραφές.
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού στην ρεβάνς με την Μακάμπι θα φορούν σίγουρα τη νέα φανέλα με τον χορηγό του ΟΠΑΠ. 



Επιμέλεια: Newspao.gr team

Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!