Νομίζουμε πως όλοι συμφωνείτε πως αυτό το ευρωπαϊκό ήταν το πιο ...σίγουρο απο όλα τα προηγούμενα! Χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει πως αυτή η κούπα ήρθε απο μόνη της ,αλλά μόνο η παρουσία της ομάδας στο παρκέ φάνηκε πως ήταν αρκετή για να πάρει το 6ο ευρωπαϊκό.Η διαφορά με την Μακάμπι και την Σιένα ήταν εμφανέστατη και παρόλο που δεν παίξαμε το υψηλού επιπέδου μπάσκετ (όπως με την Μπαρτσελόνα ) ,η ομάδα πήρε την πρωτιά χωρίς να κουραστεί και τόσο.
Αυτό βέβαια δείχνει τι επίπεδο και βάρος διαθέτει αυτή η φανέλα που σε καμία φάση του final 4 δεν ανησυχήσαμε πως αυτή η κούπα θα μπορούσε να χαθεί.
Πολλοί είπαν πως οι τελικοί ήταν με την Barcelona και πως εκεί κατακτήθηκε το τρόπαιο ...και δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε με αυτήν την άποψη!
Η Βαρκελώνη έγινε ακόμη μια πόλη που δόξασε και δοξάστηκε απο τον Παναθηναϊκό ...το 6ο περνάει στην ιστορία ,βουρ για το έβδομο!

