Ο 25χρονος σέντερ του Τριφυλλιού με δηλώσεις μετά τον πρώτο τελικό των δύο «αιωνίων» και το 0-1 των πρωταθλητών Ευρώπης, σχολίασε χαρακτηριστικά: «Είμαστε χαρούμενοι για το πως έγινε το 1-0.
Θέλουμε όμως δύο νίκες ακόμα. Τώρα κάναμε απλά το πρώτο βήμα. Ο Μάριτς έπαιξε πολύ, ο Διαμαντίδης, ο Μπατίστ, ο Φώτσης. Όλοι ήταν καλοί σήμερα. Πλέον έχουμε εμείς το αβαντάζ αλλά θα κοιτάξουμε κάθε παιχνίδι μεμονωμένα».
Επιμέλεια: Μίρκα Μπούρα
