Τα εύσημα στον πολυνίκη τεχνικό του Παναθηναϊκού, Ζέλιμιρ Ομπράντοβις, έδωσε ο Πίνι Γκέρσον, μέσα από την προσωπική του στήλη σε ιστοσελίδα της πατρίδας του. Ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού, ανέφερε σχετικά με τους «πράσινους» και το fianl4 της Βαρκελώνης:«Ο Ομπράντοβιτς κατέβηκε καλά προετοιμασμένος στο Final 4 και οι παίκτες του έκαναν τη βρώμικη δουλειά. Κάποτε ο Ζέλικο μού είπε: ‘Όταν έχεις τον Διαμαντίδη στην ομάδα σου, δεν χρειάζεται να ανησυχείς’. Αποδείχτηκε, για μία ακόμη φορά, πόσο δίκιο είχε.Παρά την ήττα της η Μακάμπι έκανε μία εξαιρετική σεζόν στην Ευρώπη.
Ήταν ένα όμορφο παιχνίδι μέσα σε καταπληκτική ατμόσφαιρα. Οι δύο ομάδες του τελικού απέδειξαν πως είναι μεγάλα κεφάλαια για το ευρωπαϊκό μπάσκετ και δίκαια έφτασαν εκεί. Πρόκειται για δύο συλλόγους που μπορούν να κουβαλήσουν μαζί τους 5.000 και πλέον φίλους τους σε ένα Final 4».
theplayer.gr
