Συγχαρητήριες επιστολές προς την ΚΑΕ Παναθηναϊκός , αλλά και προσωπικά στους Θανάση και Παύλο Γιαννακόπουλο έστειλε ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός, για την κατάκτηση του 6 ευρωπαϊκού τροπαίου των «πράσινων».
Δείτε αναλυτικά τις επιστολές :
Προς την Ημερομηνία 9/05/2011
ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Κύριοι,
Παρακαλούμε όπως διαβιβάσετε τα θερμά μας συγχαρητήρια, για την κατάκτηση του έκτου Ευρωπαϊκού Κυπέλλου, στους παίκτες, τον προπονητή, το τεχνικό επιτελείο και σε όλους όσους εργάζονται σκληρά για τις επιτυχίες της ομάδας μας.
Σας ευχαριστούμε που «σηκώνετε ψηλά την σημαία» του Συλλόγου μας και μας κάνετε υπερήφανους.
Με εκτίμηση,
Για την Διοικούσα Επιτροπή
Ο Πρόεδρος
Αχ. Μακρόπουλος
Προς τις Ημερομηνία 9-05-2011
Οικογένειες Π. και Αθ. Γιαννακόπουλου
Αγαπητέ Παύλο και Θανάση,
Με το παρόν επιθυμούμε να σας εκφράσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια για το έκτο αστέρι που προσθέσατε στην φανέλα της ένδοξης ομάδας μπάσκετ.
Σας ευχαριστούμε που μας κάνετε υπερήφανους ως Παναθηναϊκούς αλλά και ως Έλληνες.
Με εκτίμηση
Για την Διοικούσα Επιτροπή
Ο Πρόεδρος
Αχ. Μακρόπουλος
Δείτε αναλυτικά τις επιστολές :
Προς την Ημερομηνία 9/05/2011
ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Κύριοι,
Παρακαλούμε όπως διαβιβάσετε τα θερμά μας συγχαρητήρια, για την κατάκτηση του έκτου Ευρωπαϊκού Κυπέλλου, στους παίκτες, τον προπονητή, το τεχνικό επιτελείο και σε όλους όσους εργάζονται σκληρά για τις επιτυχίες της ομάδας μας.
Σας ευχαριστούμε που «σηκώνετε ψηλά την σημαία» του Συλλόγου μας και μας κάνετε υπερήφανους.
Με εκτίμηση,
Για την Διοικούσα Επιτροπή
Ο Πρόεδρος
Αχ. Μακρόπουλος
Προς τις Ημερομηνία 9-05-2011
Οικογένειες Π. και Αθ. Γιαννακόπουλου
Αγαπητέ Παύλο και Θανάση,
Με το παρόν επιθυμούμε να σας εκφράσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια για το έκτο αστέρι που προσθέσατε στην φανέλα της ένδοξης ομάδας μπάσκετ.
Σας ευχαριστούμε που μας κάνετε υπερήφανους ως Παναθηναϊκούς αλλά και ως Έλληνες.
Με εκτίμηση
Για την Διοικούσα Επιτροπή
Ο Πρόεδρος
Αχ. Μακρόπουλος

