Στις εικόνες αυτές έχουμε τον Ζοτς και τον Μήτσο!
Προσέξτε αντιδράσεις και αναρωτηθείτε: ΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΓΧΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ;
Υ.Γ: Δεν θέλουμε να αδικήσουμε ΚΑΝΕΝΑΝ, όλοι μαζί έφτασαν τόσο ψηλά τον ΕΞΑΣΤΕΡΟ, αλλά οι δύο κύριοι της εικόνας πραγματικά είναι πό άλλον πλανήτη...