Στο πρώτο ματς είδαμε τον Γιάχιτς να γίνεται Ντάνι Αλβες και τον Λυμπερόπουλο Ρόνι Ο'Σάλιβαν.
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο δεύτερος είναι ίσως ο κορυφαίος παίκτης σνούκερ την τελευταία δεκαετία. Στο δεύτερο ματς σκόραρε ένας παίκτης που έχει να πανηγυρίσει κάτι παραπάνω από 1.800 μέρες στο πρώτο σουτ κι ένας ακόμα στο 98' κι ενώ οι καθυστερήσεις του ματς ήταν 7 λεπτά.
Ναι, λοιπόν, δεν είχε μόνο τύχη η ΑΕΚ στο πλευρό της είχε και μία ιδιαιτέρως αβανταδόρικη αντιμετώπιση από το 1-3 μέχρι το... 98'. Οχι τόσο για τη δεύτερη κίτρινη κάρτα στον Βύντρα όσο για το... μπάσκετ που ανάγκασε ο Παππάς να παίξει ο ΠΑΟ για πάνω από 30 λεπτά. Είναι, όμως, το Κύπελλο θεσμός των εκπλήξεων.
Το ορθόν του χαρακτηρισμού υποβοηθήθηκε και από την ποδοσφαιρική αφέλεια των Σισέ (κυρίως), Λέτο και την καταδικαστική για τους «πράσινους» απόδοση του Καρνέζη. Αν ο Γάλλος και ο Αργεντινός πήγαιναν προς το κόρνερ σε κάθε κόντρα επίθεσή τους, δεν θα προλάβαινε να απειλήσει η ΑΕΚ, ακόμα κι αν ο Παππάς το πήγαινε έως το 120'.
Αν ο Καρνέζης έπιανε την μπάλα, θα ήταν τερματοφύλακας ικανός να παίξει στον Παναθηναϊκό... Ο Παναθηναϊκός οφείλει να κρατήσει την κατά κράτος υπεροχή του όσο οι δύο ομάδες έπαιζαν με 11, τη βελτίωση ομαδικά στις εκτελέσεις των στημένων φάσεων και ατομικά την πρόοδο πολλών με πρώτο και καλύτερο τον Ζιλμπέρτο Σίλβα και να προχωρήσει παρακάτω.
sday
