Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

3 Φεβρουαρίου 2011

Αυτός ο αποκλεισμός…έχει θετικά

Ένα πολύ ωραίο ματς έγινε στο Στάδιο ανάμεσα στην ΑΕΚ που χαμογέλασε στο τέλος και τον Παναθηναϊκό. 


Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι όλοι μας πριν το παιχνίδι πιστεύαμε ότι αν προηγηθεί η Ένωση όλα θα τελείωναν, γιατί οι πράσινοι δεν θα μπορούσαν να το ανατρέψουν, αλλά τελικά πιαστήκαμε κορόιδα!


Ο Παναθηναϊκός έπαιξε μετά από καιρό σε μεγάλο βαθμό, αυτό που μπορεί και φέτος έχει ξεχάσει, δηλαδή ποδόσφαιρο πρωτοβουλίας. Έμεινε πίσω στο σκορ στο ξεκίνημα αλλά αντέδρασε άμεσα, ενώ συνολικά ήταν καλύτερος και ήδη στο ημίχρονο βρέθηκε στη θέση του «οδηγού». Με το ξεκίνημα της επανάληψης το τριφύλλι πήρε το σκορ πρόκρισης, έφτασε στη βρύση, αλλά νερό δεν…ήπιε. Ωστόσο, η ομάδα του Φερέιρα πρέπει να κρατήσει τα «κέρδη» της βραδιάς. Πραγματοποίησε μια από τις καλύτερες φετινές της εμφανίσεις και οι παίκτες απέδειξαν ότι αδικούν τους εαυτούς τους, με την εικόνα που δείχνουν στη διάρκεια της σεζόν. Η μπάλα δεν ξεχνιέται και οι περισσότεροι από αυτούς την…ξέρουν.


Συμπερασματικά, η γεύση είναι γλυκόπικρη για το τριφύλλι, ενώ η πρόκριση χάθηκε ξεκάθαρα στο πρώτο ματς. Μέσα σε 90 λεπτά ο Παναθηναϊκός έδειξε ότι έχει ακόμη το «μέταλλο» της περσινής χρονιάς, αλλά τελικά αποχαιρέτησε και το κύπελλο, την ώρα που στο πρωτάθλημα κυνηγάει ένα…θαύμα.


Φυσικά υπάρχουν και αιτίες που η βραδιά δεν είχε happy end…Μία από αυτές είναι η τραγική εμφάνιση του Ορέστη Καρνέζη. Μπορεί να είναι άδικο να τα ρίχνουμε όλα σε έναν παίκτη, αλλά όταν ένα λάθος επαναλαμβάνεται παύει να είναι σύμπτωση. Ο γκολκίπερ του Παναθηναϊκού δέχεται ένα φθηνό γκολ στο ξεκίνημα και ένα απαγορευτικό -για τερματοφύλακα σε τέτοιο επίπεδο- στο τελείωμα. Από κει και πέρα, οι πράσινοι ευθύνονται συνολικά γιατί δεν ροκάνισαν πιο έξυπνα τον χρόνο στα τελευταία λεπτά, πράγμα που μπορούσαν να κάνουν σίγουρα καλύτερα και γιατί δεν «τελείωσαν» το ματς, στις ευκαιρίες που δημιούργησαν.


Όσον αφορά τη διαιτησία, την αποβολή του Βύντρα και τα 8 αντί για 7 λεπτά των καθυστερήσεων, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Ήταν μια συνολικά κακή διαιτησία με συμψηφισμούς και τον Παναθηναϊκό να την…πληρώνει στο τέλος. Το κακό είναι ότι αυτός ο κύριος, «χάλασε» σε μεγάλο βαθμό, ένα από τα ωραιότερα ντέρμπι που έχουμε δει τελευταία.
sday