Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

16 Αυγούστου 2010

«Κλείνει» Οντεμβιγκί η Γουέστ Μπρομ

Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου ο Πίτερ Οντεμβιγκί θα συνεχίσει την καριέρα του στη Γουέστ Μπρομ. Ο Νιγηριανός, ο οποίος βρέθηκε και στο στόχαστρο του Παναθηναϊκού για μπακ-απ της επίθεσης, έκανε δηλώσεις αποκαλύπτοντας τη μετακίνηση του στο Νησί.

«Η ευκαιρία να παραμείνω υπήρχε. Εγώ ήθελα να μείνω και να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει το πρωτάθλημα, όμως εδώ και χρόνια ήθελα να δοκιμάσω την τύχη μου στο Αγγλικό πρωτάθλημα και η Γουέστ Μπρομ μου δίνει αυτή την ευκαιρία. Η διοίκηση της ομάδας έδειξε κατανόηση. Είμαι ευχαριστημένος, όμως η αλήθεια είναι ότι έκανα κάποιες υποχωρήσεις. Σε σύγκριση με το συμβόλαιο που είχα με τη Λοκομοτίβ, το νέο θα είναι μικρότερο…», δήλωσε για να συνεχίσει αναφορικά με τη νέα του ομάδα:

«Χρόνο με το χρόνο η ομάδα εμφανίζεται στην Πρέμιερ Λιγκ, μόνο και μόνο για να επιστρέψει στην Τσάμπιονσιπ. Οι άνθρωποι της ομάδας δεν μπορούν να εξηγήσουν γιατί συμβαίνει αυτό, όμως μου είπαν ότι φέτος η κατάσταση θα αλλάξει. Αυτή τη χρονιά όλα μοιάζουν πιο σοβαρά. Πριν συμφωνήσω, ρώτησα του συμπαίχτες μου από την Εθνική ομάδα που αγωνίζονται στην Αγγλία και μου είπαν ότι η Γουέστ Μπρομ θα μου δώσει ό,τι μπορώ να φανταστώ. Είναι ένας σύλλογος με πλούσια ιστορία».