Διακρίσεις εντός και εκτός παρκέ κερδίζει η ΚΑΕ Παναθηναϊκός και γι’ αυτό βραβεύτηκε για τη δράση της στον τομέα των Social Media.
Η «πράσινη» ΚΑΕ έλαβε το Bronze βραβείο Best Use of Social Media στην κατηγορία Sports, στα Social Media Awards 2014 για τη σελίδα της στο facebook, που έχει ξεπεράσει τα 300.000 likes.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός είναι μια ομάδα που συνηθίζει να διακρίνεται εντός παρκέ, παράλληλα, όμως, διακρίνεται και εκτός αυτού καθώς πρωτοπορεί σε όλους τους τομείς, όπως είναι και αυτός των Social Media.
Η σελίδα μας στο facebook έλαβε το Bronze βραβείο Best Use of Social Media στην κατηγορία Sports, στα Social Media Awards 2014, που έλαβαν χώρα την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014, στο ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Πρόκειται για τα βραβεία που διοργάνωσαν για δεύτερη χρονιά, το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και τα οποία αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός εκπροσωπήθηκε στην εκδήλωση από τον Υπεύθυνο Διαχείρισης Social Media, Νικόλα Μπαρδάκη, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο.
Να σημειώσουμε πως η ΚΑΕ Παναθηναϊκός διαθέτει σελίδες σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το facebook, το twitter, το instagram, το linkedin καθώς και δικό της κανάλι στο youtube.
Ο Διευθυντής Λειτουργίας της ΚΑΕ, Ηλίας Κατσογιάννης δήλωσε επί του θέματος:
«Τον Απρίλιο του 2011 η ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ, πρώτη από όλες τις ομάδες, παρουσίασε την επίσημη κοινότητά της στα social media με τη δημιουργία των επίσημων σελίδων στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter, αλλά και το επίσημο κανάλι στο YouTube. Στόχος ήταν να δημιουργήσουμε τα μέσα ώστε οι εκατοντάδες χιλιάδες φίλοι του ΕΞΑΣΤΕΡΟΥ να μπορούν να ενημερώνονται, να διασκεδάζουν και να δραστηριοποιούνται γύρω από θέματα της ομάδας. Επίσης πρώτοι δημιουργήσαμε επίσημο λογαριασμό στο linkedin, τονίζοντας και επιδεικνύοντας τo εταιρικό μας προφίλ.
Για την καλύτερη αξιοποίηση των μέσων, αναπτύξαμε καινοτόμες δράσεις και εφαρμογές ώστε να επιστρέφουμε μέρος της αγάπης και της στήριξής των φίλων μας, αλλά και για να αναπτύξουμε και την εμπορική δυναμική των σελίδων.
Είμαστε περήφανοι που τρία χρόνια μετά επιβραβεύονται οι προσπάθειές μας, όχι μόνο με τη συμμετοχή στην κοινότητά μας άνω των 350.000 φίλων, αλλά και με την κατάκτηση του βραβείου ‘Best Use of Social Media in Sports 2014. Είναι δεδομένη η συνεχής προσπάθεια ανάπτυξης της ηλεκτρονικής μας κοινότητας».
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός είναι μια ομάδα που συνηθίζει να διακρίνεται εντός παρκέ, παράλληλα, όμως, διακρίνεται και εκτός αυτού καθώς πρωτοπορεί σε όλους τους τομείς, όπως είναι και αυτός των Social Media.
Η σελίδα μας στο facebook έλαβε το Bronze βραβείο Best Use of Social Media στην κατηγορία Sports, στα Social Media Awards 2014, που έλαβαν χώρα την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014, στο ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Πρόκειται για τα βραβεία που διοργάνωσαν για δεύτερη χρονιά, το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και τα οποία αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός εκπροσωπήθηκε στην εκδήλωση από τον Υπεύθυνο Διαχείρισης Social Media, Νικόλα Μπαρδάκη, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο.
Να σημειώσουμε πως η ΚΑΕ Παναθηναϊκός διαθέτει σελίδες σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το facebook, το twitter, το instagram, το linkedin καθώς και δικό της κανάλι στο youtube.
Ο Διευθυντής Λειτουργίας της ΚΑΕ, Ηλίας Κατσογιάννης δήλωσε επί του θέματος:
«Τον Απρίλιο του 2011 η ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ, πρώτη από όλες τις ομάδες, παρουσίασε την επίσημη κοινότητά της στα social media με τη δημιουργία των επίσημων σελίδων στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter, αλλά και το επίσημο κανάλι στο YouTube. Στόχος ήταν να δημιουργήσουμε τα μέσα ώστε οι εκατοντάδες χιλιάδες φίλοι του ΕΞΑΣΤΕΡΟΥ να μπορούν να ενημερώνονται, να διασκεδάζουν και να δραστηριοποιούνται γύρω από θέματα της ομάδας. Επίσης πρώτοι δημιουργήσαμε επίσημο λογαριασμό στο linkedin, τονίζοντας και επιδεικνύοντας τo εταιρικό μας προφίλ.
Για την καλύτερη αξιοποίηση των μέσων, αναπτύξαμε καινοτόμες δράσεις και εφαρμογές ώστε να επιστρέφουμε μέρος της αγάπης και της στήριξής των φίλων μας, αλλά και για να αναπτύξουμε και την εμπορική δυναμική των σελίδων.
Είμαστε περήφανοι που τρία χρόνια μετά επιβραβεύονται οι προσπάθειές μας, όχι μόνο με τη συμμετοχή στην κοινότητά μας άνω των 350.000 φίλων, αλλά και με την κατάκτηση του βραβείου ‘Best Use of Social Media in Sports 2014. Είναι δεδομένη η συνεχής προσπάθεια ανάπτυξης της ηλεκτρονικής μας κοινότητας».