Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

6 Σεπτεμβρίου 2014

Η αλήθεια για Γκιστ

Ο Τζέιμς Γκιστ αναμένεται στην Ελλάδα την ερχόμενη εβδομάδα για να ενσωματωθεί στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού.


Ο Αμερικανός απουσίαζε από την προετοιμασία των πρασίνων, ωστόσο η απουσία του ήταν απόλυτα δικαιολογημένη, όπως είχε ανακοινωθεί και επίσημα.

Ο Τζέιμς Γκιστ έχει πάρει ειδική άδεια από την ομάδα και τον πρόεδρο Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ώστε να ρυθμίσει μια ιδιαίτερα σοβαρή προσωπική του υπόθεση στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Μάλιστα, όλο αυτό το καιρό ο Γκιστ έκανε κανονικά ατομικές προπονήσεις, ακολουθώντας κατά γράμμα το πρόγραμμα που έχει λάβει από το τεχνικό τιμ του Παναθηναϊκού.

Τέλος, την ερχόμενη εβδομάδα το θηρίο επιστρέφει στην Αθήνα για να ενσωματωθεί στην προετοιμασία του Εξάστερου.

Θυμίζουμε τι είχε δηλώσει πρόσφατα ο Γκιστ: «Βρίσκομαι στη χώρα μου για μια προσωπική μου υπόθεση και ευχαριστώ πολύ την ομάδα που μου έδωσε αυτή την άδεια. Ήταν πολύ σημαντικό για εμένα να τους έχω δίπλα μου. Τις επόμενες ημέρες θα βρεθώ ξανά με τους συμπαίκτες μου και θα συνεχίσουμε όλοι μαζί. Ξέρω πως περνάνε μια δύσκολη και επίπονη διαδικασία στο Καρπενήσι. Τους σκέφτομαι».

Όσο για το δικό του πρόγραμμα, ο Γκιστ τόνισε: «Γυμνάζομαι καθημερινά και κάνω τα πάντα για να μη χάσω έδαφος ώστε να μπορώ να μπω άμεσα σε δράση».