Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

19 Μαΐου 2014

Τελείωσε η υπόθεση "Κιρχ"


Η υπόθεση του 31χρονου Γερμανού αμυντικού χαφ έληξε οριστικά για τον Παναθηναϊκό λίγη ώρα μετά τις 2μ.μ. της Δευτέρας, όταν η Ντόρτμουντ ανακοίνωσε πως ο Κιρχ υπέγραψε νέο συμβόλαιο διάρκειας δυο ετών με την ομάδα.


Λίγες ώρες πριν η εφημερίδα «Waltroper Zeitung» της Βεστφαλίας είχε αποκαλύψει με αποκλειστικό ρεπορτάζ της ότι ο Κιρχ θα ανανεώσει σύντομα το συμβόλαιό του και έτσι ακριβώς έγινε, με τον παίκτη να βάζει την υπογραφή του σε συμβόλαιο που θα τον κρατήσει στο «Βεστφάλεν» μέχρι το 2016.

«Η Μπορούσια Ντόρτμουντ και ο Όλιβερ Κιρχ συμφώνησαν σε επέκταση της συνεργασία τους. Σύμφωνα με τον Γιούργκεν Κλοπ ο μέσος είχε «την καλύτερη εξέλιξη που έχω δει από παίκτη 31 ετών» και ο παίκτης ανανέωσε τη συνεργασία του μέχρι τις 30 Ιουνίου 2016», αναφέρει η ανακοίνωση της Ντόρτμουντ.

Ο αθλητικός διευθυντής των Βεστφαλών, Μίκαελ Ζορκ, τόνισε: «Όσα έχει δείξει ο Όλιβερ Κιρχ τους τελευταίους μήνες είναι εκπληκτικά. Αποτελεί ένα... κομμάτι της ομάδας που δίνει ελπίδα για το μέλλον και ταιριάζει στον σύλλογο τόσο αθλητικά όσο και από πλευράς χαρακτήρα».

Σε ότι αφορά τον ίδιο τον παίκτη, δήλωσε: «Είμαι χαρούμενος για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει η ομάδα και την ευκαιρία που μου δίνει να αγωνιστώ στο υψηλότερο επίπεδο, με παίκτες παγκόσμιας κλάσης καθημερινά απέναντί μου. Θα κάνω τα πάντα για να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί τίτλους και διακρίσεις τα επόμενα χρόνια».