Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

9 Δεκεμβρίου 2013

"Ο Παναθηναϊκός με έκανε μεγάλο"


Ενέργεια, ευδιαθεσία, χαμόγελα είναι εικόνες που αποτυπώθηκαν σε όσους τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση. Το τελικό 61-61 σημασία δεν έχει αφού την παράσταση στο ημίχρονο –όπου και βραβεύτηκε- την έκλεψαν τα λόγια του Κώστα Μουρούζη, ο οποίος συγκίνησε λέγοντας:

"Αναπνέω, ζω και ελπίζω με την σκέψη μου να είναι στο μπάσκετ. Το μπάσκετ το αγάπησα περισσότερο και απ’ την μεγάλη αγάπη της ζωής μου, τη γυναίκα μου! Βλέπω όλους αυτούς τους μεγάλους παίκτες και θυμάμαι όλα αυτά που ζήσαμε εκείνα τα χρόνια. Και σ’ αυτό το γήπεδο και παντού. Όλοι λένε ότι έκανα τον Παναθηναϊκό μεγάλο. Δεν είναι αλήθεια. Ο Παναθηναϊκός έκανε εμένα μεγάλο και με βοήθησε να πετύχω, ό,τι κι αν πέτυχα! Σας ευχαριστώ όλους που βρίσκεστε εδώ και μακάρι να σας έχει ο Θεός καλά", ενώ αναφερόμενος στον αρχηγό, Δημήτρη Διαμαντίδη, ο οποίος επίσης δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από μια τέτοια εκδήλωση είπε:

"Ο Διαμαντίδης είναι ένας παίκτης από εκείνους που είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ένας τεράστιος παίκτης και ταυτόχρονα ένας άνθρωπος… μεγαλείο! Είναι μεγάλη δυστυχία για εμένα και για κάθε προπονητή που δεν είχε στην διάθεσή του τον Δημήτρη Διαμαντίδη. Που δεν είχα στα χέρια μου τον παίκτη Διαμαντίδη".

Απ’ την πλευρά του, ο Διαμαντίδης ανέφερε: "Ο κύριος Κώστας είναι ένας άνθρωπος που έχει γράψει τεράστια ιστορία και στο ελληνικό μπάσκετ και στον Παναθηναϊκό. Είναι πολύ μεγάλη μου τιμή που βρίσκομαι δίπλα σ’ αυτόν τον άνθρωπο. Βλέπω και παίκτες που εγώ δεν είχα την δυνατότητα να τους παρακολουθήσω τα προηγούμενα χρόνια, γιατί ίσως και να μην είχα γεννηθεί ή να ήμουν πολύ μικρός. Παίκτες που έχουν αφήσει το στίγμα τους στον χώρο", ενώ για την αναφορά του στο πρόσωπό του πρόσθεσε: "Έτσι είναι η ζωή. Ο Θεός με έκανε κάποια χρόνια αργότερα και δεν μπορέσαμε να είμαστε μαζί. Έχουμε ακούσει πολλά πράγματα για τον κύριο Κώστα. Τυχεροί όσοι τον είχανε. Είχαμε κι εμείς πολλούς ανθρώπους που μας βοήθησαν. Το μπάσκετ εξελίσσεται. Υπάρχουν παίκτες που δεν τους ξέραμε και τους μαθαίνουμε απ’ τους παλαιότερους. Μακάρι να είναι πάντα καλά. Χάρηκα πάρα πολύ για τον κύριο Κώστα. Και όλοι πρέπει να καταλάβουμε την σημασία του να έρχονται όλοι αυτοί οι μεγάλοι παίκτες να τιμήσουν έναν τέτοιον άνθρωπο".

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Ηλίας Μιχαλαριάς, ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ, Μάνος Παπαδόπουλος, ο γενικός διευθυντής των ακαδημιών του Παναθηναϊκού Α.Ο και μέλος του Σ.Π.Α.Κ.Ε, Τάσος Στεφάνου καθώς επίσης οι Λεκάκης, Μπαμπανικολός, Πετράκης, Γκιούσμας, ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, ο επίτιμος πρόεδρος της ομοσπονδίας Ζαχαρίας Αλεξάνδρου, καθώς επίσης οι Βαμβακούσης, Φιλίππου, Νικητόπουλος, Κόντος, Καλογερόπουλος, Γεωργικόπουλος, Σωτηρίου, Κέφαλος, Ανδρίτσος και πολλοί άλλοι ήταν εκεί!