Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

12 Ιουλίου 2013

"Είμαι πολύ χαρούμενη που ανανέωσα"

Η Αποστολία Νούσια ανανέωσε με το τριφύλλι και σε δηλώσεις της στην "ΠΡΑΣΙΝΗ" δεν έκρυψε τη χαρά της.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Είμαι πολύ χαρούμενη που ανανέωσα τη συνεργασία μου με την ομάδα.  Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μας Γιώργο Ρούση που με εμπιστεύτηκε όπως φυσικά και τους διοικούντες. Είχα πολύ όμορφα συναισθήματα από την περσινή χρονιά με τον Παναθηναϊκό και ήθελα να μείνω. Αυτή η χρονιά,  θα μου μείνει στην μνήμη για πάντα, καθώς φόρεσα τη φανέλα του Παναθηναϊκού του μεγαλύτερου Συλλόγου της χώρας, αλλά παράλληλα ήρθε και η κλήση μου στην εθνική ομάδα που αποτελεί μεγάλη τιμή. Ελπίζω σε μια υγιή και πετυχημένη χρονιά. Η ευχή μου είναι να πάμε καλύτερα από πέρυσι και υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις να τα καταφέρουμε. Θέλω να υποσχεθώ στους φιλάθλους μας ότι θα προσπαθήσω ακόμη περισσότερο μέσα στο γήπεδο και να δώσω στην ομάδα όσο μπορώ περισσότερα».