Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

5 Ιουλίου 2013

"Μεγάλη ομάδα και ευκαιρία ο ΠΑΟ"

Πριν αναχωρήσει για τη Γερμανία, ο Μάρκους Μπεργκ μίλησε για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό.

"Είναι μια μεγάλη ομάδα και μια μεγάλη ευκαιρία για μένα να παίξω εδώ", τόνισε αρχικά και συμπλήρωσε:

"μου αρέσει η πόλη και ο καιρός είναι καλός. Είχα καλό προαίσθημα από την αρχή για τη μεταγραφή μου στον Παναθηναϊκό. Μιλήσαμε με τον προπονητή, ο οποίος μου έκανε καλή εντύπωση, όπως και ο τεχνικός διευθυντής. Είναι μια μεγάλη ομάδα ο Παναθηναϊκός".

Κατέληξε λέγοντας πως "ελπίζω να πετύχω κάποια γκολ. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα και εκείνη να βοηθήσει εμένα. Ελπίζω να κερδίσουμε κάποιους τίτλους. Δεν είμαι 100% έτοιμος, αλλά έχω αρχίσει προπονήσεις. Οι φίλαθλοι είναι φανταστικοί, ελπίζω να πετύχουμε κάτι καλό. Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και ευελπιστώ να έχουμε μια φανταστική χρονιά".