Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

24 Σεπτεμβρίου 2011

Εμείς και ο Βλάσης...

Από τη Δευτέρα κινούμαστε στον αστερισμό του Βλάση Τσάκα και του Πρίγκιπα Σουλτάν Αλ Σαούντ και σίγουρα πέντε μέρες μετά, η υπόθεση έχει αρχίσει να παίρνει σοβαρές διαστάσεις. Από τη χλεύη και την απαξίωση έχουμε περάσει στον σκεπτικισμό και την ελπίδα.

Εξαρχής όλοι ήμασταν, στην καλύτερη περίπτωση, επιφυλακτικοί για τον κομιστή της πρότασης του Σαουδάραβα. Η εικόνα του, το παρελθόν του από τον ΠΑΟΚ και ορισμένες πληροφορίες από τη Θεσσαλονίκη κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικές ήταν. Ωστόσο από τη συνέντευξη που του έκανα το βράδυ της Δευτέρας στο ξενοδοχείο που διέμενε, μου έμεινε η εντύπωση ενός ανθρώπου ο οποίος δεν δεχόταν αμφισβήτηση στους ισχυρισμούς του.

Σε κάθε επικοινωνία που έχω μαζί του από τότε, διαρκώς μου μεταφέρει τη σιγουριά του για την ευτυχή κατάληξη της υπόθεσης. Και οφείλω να ομολογήσω πως μέχρι τώρα αυτά που μου είπε ότι θα γίνουν, όλα έγιναν. Ίσως έγιναν με παράξενο ή ανορθόδοξο τρόπο, αλλά αυτό δεν αναιρεί πως έγιναν. Άλλωστε πολλές φορές η γνωστή ή η προτεινόμενη διαδρομή δεν είναι η μόνη. Υπάρχουν και άλλες...

Τα έως τώρα δεδομένα συγκλίνουν στο ότι έχουμε να κάνουμε με πραγματικό ενδιαφέρον. Από το ρεπορτάζ μου προκύπτει πως οι συνεργάτες της οικογένειας Βαρδινογιάννη προσπαθούν πλέον να ελέγξουν κατά πόσο ο Βλάσης Τσάκας λειτουργεί ως πραγματικός εκπρόσωπος του Πρίγκιπα Σουλτάν Αλ Σαούντ, η ύπαρξη και η οικονομική επιφάνεια του οποίου δεν αμφισβητούνται πλέον από κανέναν.

Δεν μπορώ να σας προβλέψω την εξέλιξη του... σήριαλ, αφού πολλά πράγματα εξακολουθούν να εγείρουν απορίες και ερωτηματικά. Εμείς εδώ στην ιστοσελίδα θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την υπόθεση και θα σας μεταφέρουμε το ρεπορτάζ, όπως κάναμε από την πρώτη στιγμή. Θέλω να πιστεύω ότι κρατήσαμε τη σωστή στάση, μακριά από κραυγές, πρόχειρα συμπεράσματα και καταδίκες μόνο από την όψη του Βλάση Τσάκα.

Εάν πάντως όλα αυτά που έχουν συμβεί μέχρι στιγμής αποδειχτούν... μούφα, τότε το μόνο που έχω να πω είναι πως βιώνουμε την καλύτερα οργανωμένη φάρσα στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Η πληροφόρηση που έχω υποστηρίζει το αντίθετο. Όσο για τη δήλωση του Γρηγόρη Δαμουλάκη ότι ο Παναθηναϊκός έχει αλλάξει χέρια, νομίζω πως ίσως υποδηλώνει ότι οι επαφές έχουν αρχίσει πριν το θέμα γίνει γνωστό...

Υ.Γ.: "Έχω πάντως ένα θετικό προαίσθημα ότι έρχονται εξελίξεις που δεν αναμένετε…" έγραφα και έκλεινα το κείμενο μου την προηγούμενη Κυριακή. Επειδή πολλοί με ρωτάτε και για να σας λύσω την απορία, η πρόταση του Σουλτάν Αλ Σαούντ ήταν αυτό που περίμενα.

Υ.Γ.2: Επειδή δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Ανδρέα Βγενόπουλο, είμαι και εγώ της άποψης ότι ο Γιάννης Βαρδινογιάννης οφείλει να εγγυηθεί για τη ΓΗΠΕΛ. Προσοχή, μόνο για τη ΓΗΠΕΛ. Εφόσον κάτι πάει στραβά με τον Πρίγκιπα και προχωρήσουμε στη λύση του Ανδρέα Βγενόπουλου, θεωρώ ότι είναι δίκαιο ο Τζίγγερ να αναλάβει οποιαδήποτε υποχρέωση προκύψει. Άλλωστε απ' όσα ξέρω, δεν βγαίνει από πουθενά ότι ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει πρόβλημα με κάποια από τις συμβάσεις που έκανε η ΓΗΠΕΛ και επομένως δεν συντρέχει λόγος άρνησης.

Υ.Γ.3: Άσχετα με την άποψη του καθενός για τη φερεγγυότητα του Βλάση Τσάκα, τουλάχιστον σε προσωπικό επίπεδο, ο άνθρωπος δέχτηκε τεράστιο ξέσκισμα. Μερικές φορές ξεσπάμε εναντίον κάποιου απλά και μόνο επειδή οπτικά μας φαίνεται... παράξενος. Νομίζω πως σε αυτό τον τομέα, η συμπεριφορά όλων μας δεν υπήρξε η πρέπουσα.

Μπάμπης Τσιμπίδας

Επιμέλεια: Newspao.gr team
Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!